7 years ago
Kan er iemand helpen
Vandaag twee spellen gekocht need for speed shift en hot pursuit, geen enkel spel werkt bij shift melding (er is een probleem met de licinsieserver) en bij hot pursuit directx installatie probleem
Vandaag twee spellen gekocht need for speed shift en hot pursuit, geen enkel spel werkt bij shift melding (er is een probleem met de licinsieserver) en bij hot pursuit directx installatie probleem
moet dan ook origin op de c: want dan moet ik al mijn spellen weer opnieuw doen.
Ik zou Origin altijd op de C schijf installeren.
Hoezo moet je dan al jouw spellen opnieuw doen?
ik heb origin op mijn andere pc geinstalleerd op de c schijf en daar shift geinstalleerd. als ik daar shift start krijg ik zelfde melding. geen verbinding met licentie server.
antwoord op je vraag waarom ik origin niet op c zet is ten eerste geeft origin me zelf de optie en ten tweede is de c bijna vol omdat daar ook andere programma's opstaan en ik maar 250 gb harddisk heb als c (SS)
k denk dat jullie niet snappen wat ik schrijf. ik heb op een pc waarop NOOIT origin heeft gestaan Origin geinstalleerd.
Daarna shift 1 en toch krijg ik zelfde fout.
Als jullie het niet kunnen oplossen dan is dat jammer. Ik wil gewoon een persoon die dit probleem kan oplossen. Heb niet voor niets geld betaald,.
Voorlopig vind ik origin een onzin oplossing. EA manager was vroeger veel beter en ook als je belde werd je niet een uur in de wacht gezet.
Jammer dat origin zo een machtspositie heeft en niet de klant wil helpen.
Waarom bellen jullie mij niet
sorry dat ik wat geagiteerd ben. ik werk al sinds 1982 met computers en weet heel goed wat ik doe.
Als dit spel werkt in vorige versies van Windows dan zeker in 10. Heeft het ook altijd gedaan alleen omdat ik mijn pc weer moest installeren kwam ik erachter dat het niet werkt.
Nu wil ik een oplossing en die ligt bij EA (Origin). Niet bij mij.
Bedankt, ik hoop dat er wat uit komt
ik hoor niets meer. is de hoop opgegeven?
Ik heb nogmaals origin verwijderd, op c geinstallleerd en ook shift op c gezet en krijg exact zelfde melding