Forum Discussion

Anonymous's avatar
Anonymous
8 years ago
Solved

sims 4 start op maar reageert niet

Ik speel de sims 4 al heel lang via origin maar opeens doet hij het niet meer. Ik kan gewoon de game opnenen vanuit Origin maar vanuit het homescreen als ik dan op de playbuttom druk (drie grote ronde met het blauwe driehoekje) gaat hij naar create a sim en gebeurd er verder niks. de sim komt in beeld maar ik kan nergens meer op klikken en het hele menu komt er niet meer. Ik kan dus ook niet verdergaan met het opgeslagen spel want de twee knoppen 'verder spelen' en 'nieuw spel' onder de playbutton zijn weg. ik heb de game al meerdere keren gerepareerd en opnieuw geïnstaleerd en de mods in en uitgeschakeld. wat kan ik doen?

• Hey @meikepoot,

Kudos voor het repareren, herinstalleren en de mods verwijderen. Dit lost vaak vele problemen op met de Sims. 

Er is niet iets dat we kunnen proberen en dat is de Sims 4 map in jouw documenten een andere naam te geven. Dit doe je door het volgende te doen:

- Op jouw toetsenbord houd de Windows knop ingedrukt en druk je op de E.

- Klik op jouw gebruikersnaam, documenten of mijn documenten (hangt er vanaf welke Windows je hebt)/

- Ga vervolgens naar de Electronics Arts map waar de de Sims 4 map kunt vinden.

- Hernoem deze map naar De Sims 4 Backup en repareer het spel

Dit zorgt ervoor dat alle instellingen, opgeslagen bestanden en mods in de Sims 4 Backup map zitten en dat De Sims 4 begint met een nieuwe lege map. We kunnen op deze manier controleren of het spel nu wel werkt en je kunt later de saves kopiëren vanuit de backup map naar de nieuwe De Sims 4 map (als De Sims 4 werkt tenminste). 

1 Reply

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    8 years ago

Hey @meikepoot,

Kudos voor het repareren, herinstalleren en de mods verwijderen. Dit lost vaak vele problemen op met de Sims. 

Er is niet iets dat we kunnen proberen en dat is de Sims 4 map in jouw documenten een andere naam te geven. Dit doe je door het volgende te doen:

- Op jouw toetsenbord houd de Windows knop ingedrukt en druk je op de E.

- Klik op jouw gebruikersnaam, documenten of mijn documenten (hangt er vanaf welke Windows je hebt)/

- Ga vervolgens naar de Electronics Arts map waar de de Sims 4 map kunt vinden.

- Hernoem deze map naar De Sims 4 Backup en repareer het spel

Dit zorgt ervoor dat alle instellingen, opgeslagen bestanden en mods in de Sims 4 Backup map zitten en dat De Sims 4 begint met een nieuwe lege map. We kunnen op deze manier controleren of het spel nu wel werkt en je kunt later de saves kopiëren vanuit de backup map naar de nieuwe De Sims 4 map (als De Sims 4 werkt tenminste). 

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 5 months ago