Forum Discussion

Anonymous's avatar
Anonymous
7 years ago
Solved

Spel overzetten naar een andere accoun

Beste , 

Ik heb op een oude account mijn sims 4 spel staan en ik heb nu een nieuw account gemaakt (waar nog geen spellen opstaan).

Ik zou heel graag mijn spel op het andere account zetten want het is nog een oudere versie van dat origin account en met dat account kan ik geen nieuwe pakketen kopen ...

*Dus hoe zet ik mijn spel over naar een ander account?*

Mvg Fien 

• Het bandje dat je hoort is een beetje onduidelijk. Inmiddels is alles keurig door jullie helpdesk opgelost. Top.

8 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    7 years ago

Beste @ots1610,

Ik heb zelf ook altijd het liefst alle spellen op 1 account staan. Onze helpdesk kan jou hier verder mee helpen, je hoeft alleen maar even contact met ze op te nemen.

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
    - België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

• Anonymous's avatar
    Anonymous
    7 years ago

Beste ,

Had gisteren gebeld en ze zeiden duidelijk dat het niet kon en dat ik een nieuw spel moest kopen op mijn nieuwe account ...

Mijn oude account is blijkbaar een kinderaccount met de verkeerde geboortedatum ingevuld ...

Dus resultaat ik mag mijn spel opnieuw kopen pff 

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    7 years ago

Hoe vreemd, heb je voor mij het casenummer of de gebruikersnaam van dat account?

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    6 years ago
    @ankielisa Ik heb zelf net even gebeld met mijn Nederlandse nummer en ik komt uit bij EA Help.

Wat krijg jij te horen dan?
  • Het bandje dat je hoort is een beetje onduidelijk. Inmiddels is alles keurig door jullie helpdesk opgelost. Top.

• @ankielisa Hey ik heb precies hetzelfde probleem en wilt het ook overzetten, en ik heb daarom een vraagje. Ben je de inhoud van de spellen kwijtgeraakt (bv. de levels enzo) of zijn die ook mee overgezet.

About Origin Mac

Bespreek Origin voor Mac en je favoriete games, en ontmoet andere spelers in de Origin Mac-community om mee te spelen.2,498 PostsLatest Activity: 5 months ago