Open Side Menu
Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Français
  3. Autres Jeux EA

Forum Discussion

manolo_gaming20's avatar
manolo_gaming20
Newcomer
1 month ago

Ai cheater

Le joueur na même pas touché la puck

bug
nhl 25
No RepliesBe the first to reply

Recent Discussions

• fwlumyjsgmzw's avatar

Skate impossible de se connecter a l'aide de c'est identifiant skate

Bonjour depuis hier malheureusement j'essaie de jouer a skate mais je ne sais pas pourquoi a chaque essai de connexion ça refuse la demande
    fwlumyjsgmzw
    2 hours ago
  • Jochab1987's avatar

Pas capable de se connecter au serveur ?? Juste moi ?

Pas capable de se connecter au serveur ? Juste moi ? Edit: Moved thread to French language forums. -CM
    Jochab1987
    2 hours ago
  • Legrosgourdin's avatar

Madden NFL 26

Bonjour , Depuis plusieurs jours , je ne peux plus jouer au mode Ultimate Team sur Madden NFL 26 sur Ps5. Je joint en fichier les messages d’erreur que ça m’affiche . J’ai dépensé pas moins de 15...
    Legrosgourdin
    2 days ago
  • Rouli5's avatar

Impossible de jouer à It Takes Two sur Switch

Bonjour, J'ai acheté la version complète de It Takes Two sur l'eShop de Nintendo pour y jouer sur Switch. Malheureusement, l'interface me dit que j'ai une version d'évaluation. J'ai appliqué tous...
    Rouli5
    3 days ago
  • db2c1b70420142d1's avatar

Rénovation

Bonjour Je joue depuis de nombreuses années à sim. Mais la c'est la catastrophe. Les rénovations et la mise a niveau des services.. je suis passé me de 100% de sims content à 16% ... si vous n'annu...
    db2c1b70420142d1
    3 days ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.

Pin Reply
Unpin Reply
Pinned Reply
just now
yesterday
[XX] seconds ago
[XX] minutes ago
[XX] hours ago
[XX] days ago
[XX] second ago
[XX] minute ago
[XX] hour ago