Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Français
  3. Autres Jeux EA

Forum Discussion

8vcz5d9d7bp3's avatar
8vcz5d9d7bp3
Rising Newcomer
2 months ago

Skate mission shingo tour 3

La mission de shingo tour 3 tout la panoplie est impossible à terminer donc je ne peux pas avancer dans le jeu svp ea corriger vite ce bug

playstation
skate.
No RepliesBe the first to reply

Recent Discussions

• JBTOTORHINO's avatar

J’arrive pas à me connecter au serveur EA sport game

When I launch the game, my account can't connect, even though I created it and did everything correctly. Edit: Moved thread to French language forums. -CM
    JBTOTORHINO
    3 hours ago
  • monsteur91's avatar

Mode superstar Madden 26

Impossible de lancer le mode superstar depuis plus de 3 mois, ça me met erreur quand je lance
    monsteur91
    7 hours ago
  • raska7100's avatar

J'ai l'édition ultime mes les extensions sont non disponible

J'ai acheté ufc5 ultimate mais les extensions comprise dans la version ne sont pas débloqué même en faisant gérer le contenu ou restaurer la licence toujours non disponible est-ce que quelqu'un c'est...
    raska7100
    9 hours ago
  • Youca_28's avatar

Bug je ne peux plus jouer …

Bonjour, 🇫🇷 Je rencontre un problème récurrent dans SimCity BuildIt sur iPhone 15. Malgré une capacité suffisante en électricité, eau et eaux usées (barres vertes, demande inférieure à la capacité...
    Youca_28
    1 day ago
  • Flavcoco's avatar

Impossible de faire la mission

Bonjour, Je viens ici pour obtenir de l'aide car je suis bloquer sur le mission "Tour 1: En mode skate Skate de transition pour novices" et n'arrive pas à passer sur la mission suivante on me de...
    Flavcoco
    1 day ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.