Skip to contentBrand Logo
DutchEnglish (US)FrenchGermanItalianPolishPortuguese (Brazilian)RussianSpanish
RegisterSign In
  1. EA Forums
  2. EA Forums Español
  3. Plants vs. Zombies™ Discusión sobre la franquicia

Forum Discussion

crunchipop's avatar
crunchipop
Hero+
9 years ago

Re: fallos graficos en 1080, tengo que bajar la resolución y subirla en el juego

Hola @zorroloko, cual es la configuracion nativa de tu monitor?

No RepliesBe the first to reply

Featured Places

Node avatar for Plants vs. Zombies™ Discusión sobre la franquicia

Plants vs. Zombies™ Discusión sobre la franquicia

¿Zombis intentando entrar en tu casa? Mantenlos a raya y comparte las mejores técnicas de jardinería en el foro de la comunidad.
Latest Activity: 4 hours ago
5,028 Posts

Recent Discussions

• ijg845ssd1f1's avatar

No se encontraron coincidencias

Tengo un problema me sale *no se encontraron coincidencias* cada q trato de jugar en multijugador podrían solucionar esta situación por favor ya hace más de 8 meses q no puedo jugar al multijuga...
    ijg845ssd1f1
    4 hours ago
  • 2247454940's avatar

"No se encontraron coincidencias"

Cada vez que intento entrar al multijugador para jugar una partida aparece el mismo mensaje obligándome a jugar las misiones de las plantas y zombies
    2247454940
    7 hours ago
  • 8ay52p33wenj's avatar

Reto de hoy

Conseguí una copia del zombie a la defensiva con tickets pero no me dan la carta
    8ay52p33wenj
    1 day ago
  • Nikialcubo's avatar

AYUDAAAA

Fui a que le pongan ram y limpien mi laptop y ahora me sale esto
    Nikialcubo
    1 day ago
  • 1011360531537's avatar

Daily challenge mistake(pvz heroes)

The puzzle party is bugged The Zombot 1000 is impossible; it's a tombstone, and when it appears, it destroys plants. Since it's in the front line, it's a direct hit, making the puzzle impossible.
    1011360531537
    1 day ago
EABrowse GamesEA appEA HelpAboutAccessibilityJobs
LegalUser AgreementPrivacy & Cookie Policy (Your Privacy Rights)Online Service UpdatesNotice at Collection
SecurityYouTube Terms of ServiceGoogle Privacy Policy

© Electronic Arts Inc. TRUSTe

Multimedia Player

Optional Cookies, including those that support the Multimedia Player, are currently disabled based on Your Privacy Choices settings. 

Choose Accept and Play Video to enable the Multimedia Player, including its associated Cookies. This may involve the collection and sharing of your viewing information by YouTube for analytics and advertising purposes.

You can also choose to watch the video on YouTube.