AidsCringeSeasoned Newcomer3 months agosame problem since launch and now another new opp for my experienceI'm impressed with you all, with your incompetence, congratulations. Thank you for continuing to screw me over.
Recent DiscussionsAnnoying bug My server is a Brazilian one, cuz I’m Brazilian the mission is: tour3: express yourself, step 7 complete all goals in the crown own the spot challenge. And the step is all the above in one sequence...potencial do skate !!! atualização foco em audiencia o skate quando saidno o cais de tijolos e fechando as 4 partes da cidade ... o skate salva aquele cartão como as 3 temporadas de skate !!! sendo a primeira e a segunda temporada com 3 partes liberada...Annoying bug I've already exited and re-entered the game, restarted the console, and the bug persists. PERFIL DO GAME SKATE Boas! Estou buscando uma opção para criar um novo perfil ou, deletar o meu perfil existente no game para poder reiniciar minha aventura, porém no game em si não existe essa opção, ou não localizei,...Fiz uma compra de um pacote e não recebi os itens! Estou extremamente frustrado e decepcionado com a postura da EA diante dessa situação. Fiz uma compra de um pacote inicial diretamente pelo site oficial da EA, justamente porque a oferta prometia van...