Forum Discussion
6 Replies
- EA_QueenBee3 years ago
Community Manager
Hoi @f6ydox7v1ij4,
Welkom op de Nederlandse forums! Ik zie dat je een factuur probleem met Steam hebt, dus ik weet niet helemaal hoe behulpzaam ik kan zijn, maar ik zal toch mijn best doen. Wat is er precies aan de hand? Hallo,
Dank voor je bericht.
Ik heb al lange tijd een account bij SWTOR (EA games). En ik heb een subscription gekocht op steam. Deze is niet zichtbaar in de game. Ik lees dat dit een veel voorkomend probleem is.
Eerder heb ik geprobeerd om via de site van SWTOR een subscription te kopen, maar dit kon niet omdat er een probleem was met mijn EA account.
Ik heb gebeld met EA, maar we kwamen er niet uit en toen is mij gezegd om hier een ticket te maken. Dat is blijkbaar maar deels gelukt.
Er zijn dus twee problemen.
1. De subscription vanuit steam is niet te zien in de game.
2. Wanneer ik een subscription op de site wil kopen, wordt er gezegd dat er een issue is met mijn EA account.
Een mogelijkheid is dat, omdat mijn account 10 jaar oud is, deze koppeling nooit helemaal goed gemaakt is.
Vroeger had ik namelijk een andere email.
[edit: email address removed]
Tegenwoordig is dit
[edit: email address removed]
Helpt het als ik screenshota deel waarin mijn aankoop wordt bevestigd?
Hartelijk dank voor al je hulp,
Selene
- EA_QueenBee3 years ago
Community Manager
SWTOR heeft eigenlijk z'n eigen support team. Ik kan je niet echt helpen, maar ik kan je wel wijzen naar de team die dat wel kan! Op de Engelse forums is er een post met een beetje meer informatie:
https://answers.ea.com/t5/General-Discussion-Technical/INFO-Steam-Purchase-Not-Working/m-p/9356718#M61159
Je hoeft mij dus geen screenshots te sturen, maar naar support@swtor.com. Ze hebben dus drie nodig:- Een volledige schermafbeelding van je accountgegevenspagina, waarop duidelijk je Steam-accountnaam en Steam-ID-nummer te zien zijn.
- Een screenshot van je aankoopgeschiedenis-scherm, waarop duidelijk de SW:TOR-transactie te zien is.
- Een schermafbeelding van wat je ziet als je op de transactie klikt.
Hopelijk is dat duidelijk (in de post die ik deelde staan ook voorbeelden), maar als je vragen hebt laat het me alsjeblieft weten! 🙂
Hi,
Ik heb dit al twee keer gedaan. Dan verwijzen ze me door naar een hele rits aan telefoonnummers die meteen disconnecten wanneer ik ze probeer te bellen.Ik zal het voor een derde keer mailen en hopelijk pakken ze het nu wel op in plaats van het te negeren en door te verwijzen.
Dankjewel voor je hulp.Selene
Is het misschien mogelijk dat mijn EA account niet gekoppeld is aan het spel?
Ik kan namelijk ook geen purchases maken op de SWTOR site. Dan krijg ik een melding dat mijn EA een issue heeft die resolved moet worden.
Ik heb gelezen dat een paqssword reset het probleem zou oplossen. Dit heb ik al twee keer gedaan en lost niks op.Zou daar naar gekeken kunnen worden?
- EA_QueenBee3 years ago
Community Manager
@f6ydox7v1ij4,
Ik heb het even voor je nagevraagd; helaas moet je inderdaad via een van die telefoonnummers contact opnemen:
https://help.ea.com/en/help/star-wars/star-wars-the-old-republic/swtor-support/
De nummer voor Nederland is 00442081969890. Helaas is dit het enige dat ik kan aanraden. Probeer om ze vanavond te bellen; rond 5-6 uur of zo. Ik geloof dat ze laat pas open zijn.
About Star Wars Spel Discussie
Recent Discussions
- 5 days ago
- 2 months ago
- 2 months ago
- 3 months ago
- 6 months ago