Forum Discussion

EA_QueenBee's avatar
EA_QueenBee
Icon for Community Manager rankCommunity Manager
3 years ago

Re: Billing issue from Steam

@f6ydox7v1ij4,

SWTOR heeft eigenlijk z'n eigen support team. Ik kan je niet echt helpen, maar ik kan je wel wijzen naar de team die dat wel kan! Op de Engelse forums is er een post met een beetje meer informatie:

https://answers.ea.com/t5/General-Discussion-Technical/INFO-Steam-Purchase-Not-Working/m-p/9356718#M61159

Je hoeft mij dus geen screenshots te sturen, maar naar support@swtor.com. Ze hebben dus drie nodig:

1. Een volledige schermafbeelding van je accountgegevenspagina, waarop duidelijk je Steam-accountnaam en Steam-ID-nummer te zien zijn.
  2. Een screenshot van je aankoopgeschiedenis-scherm, waarop duidelijk de SW:TOR-transactie te zien is.
  3. Een schermafbeelding van wat je ziet als je op de transactie klikt.

Hopelijk is dat duidelijk (in de post die ik deelde staan ​​ook voorbeelden), maar als je vragen hebt laat het me alsjeblieft weten! 🙂

3 Replies

• Hi,

Ik heb dit al twee keer gedaan. Dan verwijzen ze me door naar een hele rits aan telefoonnummers die meteen disconnecten wanneer ik ze probeer te bellen.

Ik zal het voor een derde keer mailen en hopelijk pakken ze het nu wel op in plaats van het te negeren en door te verwijzen.

Dankjewel voor je hulp.

Selene

• f6ydox7v1ij4's avatar
    f6ydox7v1ij4
    3 years ago

Is het misschien mogelijk dat mijn EA account niet gekoppeld is aan het spel?

Ik kan namelijk ook geen purchases maken op de SWTOR site. Dan krijg ik een melding dat mijn EA een issue heeft die resolved moet worden.
    Ik heb gelezen dat een paqssword reset het probleem zou oplossen. Dit heb ik al twee keer gedaan en lost niks op.

Zou daar naar gekeken kunnen worden?

About Star Wars Spel Discussie

Praat met de community over de STAR WARS™-games van EA.251 PostsLatest Activity: 2 months ago