Forum Discussion

Uberjakt's avatar
8 years ago

Voel me genaaid na nieuwste update

Al mijn credits waren na de laatste update weg, foetsie,

ik moet helemaal weer opnieuw beginnen

Dus ik stuur DIT als vraag en roep om hulp naar EA

Beste EA, Ik heb het spel dit jaar gekocht ik had veel credits opgebouwd VOORDAT credits besteed konden worden na een update was ik al mijn credits kwijt, en bij sommige SLICE boxen (met droid) kwamen niet eens items uit voordat credits waarde kregen, Ik speel constant ARCADE, en CAMPAIGN en red de basis maar ik krijg 0 tot nauwelijks credits als rewards, ook als ik bijvoorbeeld als CHALLENGE: kill 10 with lightsabre en ik slice er op los met kylo ren blijft timed challenge slay 10 enemys with lightSABRE staan op 0/10 geld voor ALLE challenges ik voel me best genaaid als mijn vrienden al ruim over de 200.00 credits zitten ☹️ ik heb best flink betaald voor dit spel want de graphics zijn super. maar als ik van mn eigen geld ook credits moet kopen omdat ik in mn game niks krijg dan hou ik t wel bij multiplayer en campaign voortaan dan maar geen reward crates, die alleen maar 500 credits opleveren zelfs voor gekochte + emote of uniform. erg jammer ik hoop dat bij jullie nieuwste pads MEER credits komen en dat mijn TIMED challenges ook uitbetaald worden in credits. maar goed dat zal wel niet, vriendelijke groet Uberjakt aka Richard.

En dan krijg ik van EA dit antwoord:

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met EA Help.

Helaas kan ik u alleen helpen met technische support, wanneer u bijvoorbeeld problemen heeft met het installeren van het spel. Voor verdere in-game vragen en opmerkingen, kan je je naar onze fora begeven:

http://answers.ea.com/ --> technische vragen en opmerkingen

http://forum.ea.com/eaforum/categories/list.page --> gameplay

Tot op t heden heb ik problemen met rewards die niet worden uitgekeerd, en toegekend, al mijn voormalige credits zijn weg na een update van battlefront II via origin,
En alle uitdagingen worden niet opgeteld na voltooing, ik speel dagelijks, en ik kom niet vooruit in de timed challenges, terwijl ik van de darkside alles 100% voltooid heb,

ik heb een timed challenge van versla 10 vijanden met een lightsabre nou ik he er wel 1111 verslagen maar denk maar niet dat dit bij de uitdaging wordt opgeteld.

Ik voel me genaaid door EA en de winkel want ik moest helemaal opnieuw beginnen.

Ik verwacht ook niet dat EA me serieus hierbij gaat helpen, ben toch maar een nummer, dit soort geintjes zorgt ervoor dat mensen illegaal gaan downloaden,

en als ik bekijk naar mijn situatie geef ik ze nog gelijk ook. maar goed ik heb deze gekocht met loze beloftes. want seasonpass is ookk niet geactiveerd.

Mvg

Uberjakt aka Richard

4 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    8 years ago

Hey @Uberjakt,

Bedankt voor jouw bericht!

Het klopt dat de mensen van de helpdesk hier niets aan kunnen doen aangezien het ernaar uitziet dat het een bug is. De mensen van de helpdesk helpen met het oplossen van technische problemen en account gerelateerde problemen.

Voor bugs en in-game vragen hebben we dit forum 🙂

Van wat ik ervan heb begrepen is dat dit een bug is en dat je niet de enige bent met dit probleem. We hebben het probleem aangekaart bij de studio dus het is nu een kwestie van afwachten. In ieder gevan mijn excuses voor het ongemak en hopelijk kan je snel weer jouw credits via de times challenges verdienen.

• Heel veel is voor niks geweest,

Ik heb inmiddels me aangesloten mij multiplayer weer, en de credits gaan redelijk omhoog met 100 per keer,

mijn voormalige credits kunnen niet worden aangepast, de screenshots die ik had stond geen credits bij,

of onvoldoende credits, na de nieuwe update patch die automatisch via origin gaan.

Ik zie dat het bijna onmogelijk is om verder nog te multiplayeren ik veroorzaak ondanks mn super verbinding

een dikke lag voor anderen omdat ze allemaal uit een ander land komen, en een totaal andere snelheid ervaren,

Ik zie spelers tegen muren aan lopen, of rondjes blijven lopen of stilstaan, en verdwijnen,

erg jammer, dat er geen Nederlandse servers zijn blijkbaar.

mvg

Uber

• DarkBanishing's avatar
    DarkBanishing
    Hero+
    8 years ago

Dag @Uberjakt

Ik begrijp je frustratie maar al te goed. 🤭

Je credits verliezen is inderdaad verre van fijn!

Ik kan je aanraden om even de kat uit de boom te kijken. Ik ben zo ooit in de eerste SWBF ooit alles (credits, weapons & star cards) kwijtgespeeld na een update. Na een dagje of twee stond alles er weer volledig op zoals het voordien was.

Wat de lags betreft, de dichtsbijzijnde servers zijn in Duitsland wat eigenlijk op wereldschaal zéér dicht bij is. We mogen dus eigenlijk niet klagen.🤔

Kan je eens checken in je game instellingen welk land er is ingesteld om een serververbinding mee te maken?

• Uberjakt's avatar
    Uberjakt
    8 years ago

Duitsland is de server van game instellingen voor Multiplayer.

daar staat hij op ingesteld,