2 in 1 laptop touch screen
Hoi allemaal,
Vanwege een ziekte (FNS) kan ik niet meer via mijn laptop de sims spelen. Het indrukken van de toetsen en de muis lukt niet. Nu ben ik voor een 2 in 1 laptop (windows) aan het kijken. Weet iemand of het mogelijk is om de sims 4 alleen met touch screen te spelen?
Of een ander idee heeft hoe ik zonder indrukken toch het spel weer kan spelen?
Alvast bedankt en een fijne dag!
Judith
Hey @Trismagistos ,
Inmiddels heb ik de laptop (de link die ik heb gestuurd) 2,5 week. Het is erg zoeken hoe het werkt om de sims alleen te kunnen spelen met tochscreen. Met al meer dan 12 jaar ervaring het "normaal" te kunnen spelen, is het erg wennen. Deze energie heb ik op dit moment even wat minder. Maar ik kan al na 3x spelen/bouwen zeker zeggen dat het speelbaar is!
Het duurt misschien even voordat ik alles heb uitgezocht hoe je het beste kan bouwen/spelen in de sims 4. Als ik er eenmaal genoeg energie voor heb en ik alles heb uitgezocht hoe het werkt, dan zal ik er een video over maken. Dat zal nog wel even duren😉
Tips voor nu:
- je touchpad kan je virtueel in je beeld plaatsen. Zet de instellingen van de sims op: randen scrollen. Hiermee kan je het beeld goed verplaatsen. De verplaatsing met alleen de vingers (zoals op tabelt/telefoon) werkt niet, beeld loopt dan een soort van achter.
- de virtuele touchpad werkt voor de rest hetzelfde, zover ik tot nu toe weet.
- in bouwen, voorwerp draaien: rechtermuisknop van je touchpad
- rechtsbovenin kan je de camera verder bedienen: draaien, verdieping omhoog/naar beneden. Kan je klikken met je virtuele touchpad of met je vingers.
Tot zover! Meer berichten volgen😊