Forum Discussion

Lotje1981's avatar
Lotje1981
Rising Ace
27 days ago
Solved

Recentste Update nog niet beschikbaar in EA app.

3 Februari vanaf 19:00 Nederlandse tijd zou er een nieuwe update komen om het spel voor te bereiden op de nieuwe uitbreiding, maar ik heb h in de EA app nog niet de knop om hert spel te updaten. en het is al bijna half negen. Ik heb al een paar keer de EA app afgesloten en zelfs mijn laptop een paar keer opnieuw opgestart.

• Update: Ik heb net de cache verwijderd van de EA app en de update is nu toch online gezet.

6 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • Jeaney1's avatar
    Jeaney1
    Rising Traveler
    27 days ago

Hoi Lotje
    Er zijn problemen met de update, dus niemand kan updaten helaas.

• Dat heb ik gelezen door een simblr die ik volg.

Trouwens verstandig van ze om dan de update uit te stellen tot de problemen verholpen zijn.

• Update: Ik heb net de cache verwijderd van de EA app en de update is nu toch online gezet.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    27 days ago

Hoi Lotje1981​,

Fijn om te horen dat het je is gelukt om de update te downloaden! 🙂

Jeaney1​,

Is het jou ook ondertussen gelukt, of heb je nog steeds problemen?

• Jeaney1's avatar
    Jeaney1
    Rising Traveler
    23 days ago

Hoi 
    Het spel is nog steeds stuk ;( De schilderijen worden weer wit en de foto's daar van zijn er meerder zwart soms maar 1 of 2 goed. Ik krijg er wat van, weer een nieuwe save aangemaakt, weer alles opnieuw maken. Waarom wordt het spel niet eerst eens goed getest??

• Dat foto's zwart zijn of de schilderijen wit, is misschien vervelend, maar daardoor is niet het spel onspeelbaar door. Het spel is in ieder geval nog te spelen. Net als die leuningen, ook net echt iets waardoor het spel niet meer te spelen is. ( Is zelf op te lossen door gewoon bij de trap via bouwen een leuning te plaatsen.) Ik zou de aangekondigde hotfix afwachten en gewoon erbij neerleggen dat de afbeeldingen op schilderijen en foto's die de sims gemaakt hebben niet worden weergegeven. He bik ook gedaan. Ik had een veel groter probleem, wat juist verholpen is dat na meer dan een kwartier spelen mijn hele laptop vastliep.
    Ook had ik woensdag nadat ik mijn cc weer had ingeschakeld de knoppen in het optiemenu onleesbaar waren en ik, maar niet kon vinden welke cc het probleem gaf waardoor ik ze allemaal moest verplaatsen. Ik heb veel cc ook niet meer in mijn spel. (De belangrijkste gelukkig wel. [Personages uit clone wars/star wars en Fran Fine])

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 5 days ago
439 Posts