Forum Discussion

bo8h1h1yowjg's avatar
3 years ago
Solved

Alles kwijt

Hoi,

Een paar maanden terug (april/mei) was er een update die ik heb uitgevoerd (was verplicht) en toen was alles weg! Ik had geen uitbereidingspakketten maar ik vond het wel heel jammer dat ik weer helemaal opnieuw moest beginnen. Uit woede heb ik het hele spel verwijderd want ik wilde niet meer opnieuw beginnen. Nu wil ik het weer spelen! Willen jullie me helpen mijn oude spel terug te krijgen? Ik heb alles al geprobeerd met de bestanden die op mijn laptop stonden die eindigden op .save.04 etc. maar niks lukt!

4 Replies

• Hey @bo8h1h1yowjg,

Ik vermoed dat je hier De Sims 4 bedoelt dus daarom heb ik jouw vraag even verplaatst naar De Sims 4 forumpagina.

Als je je oude De Sims 4 spel map ook hebt verwijderd, heb je ook je spelvoortgang weggegooid.

Jammer genoeg kan je die dan ook niet meer terughalen. 

Als je toevallig nog ergens een backup hebt gemaakt van de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4, laat het dan even weten dan kan ik je helpen met het terugplaatsen. 

Alleen als je een kopie of backup hebt van die oude map kan je weer doorspelen waar je was gebleven.

Laat ajb even weten of je die map nog hebt.

• bo8h1h1yowjg's avatar
    bo8h1h1yowjg
    3 years ago

Hi, 

Ja ik bedoel inderdaad Sims 4. Op mijn laptop heb ik nog een mapje met de naam zoals jij daar zegt en allemaal saves.03 etc. 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Als je die oude map nog hebt, @bo8h1h1yowjg, dan raad ik je aan om de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 die je vind op die locatie even te verplaatsen naar jouw bureaublad of een USB-stick of externe harde schijf als je die hebt.

1. Daarna raad ik je aan om De Sims 4 opnieuw via de EA app te downloaden en te installeren.
    2. Start daarna De Sims 4 op en begin een nieuw spel. Dat is nodig om alles weer opnieuw in te stellen.
    3. Sluit dat nieuw spel af
    4. En kopieer vervolgens de backup map (of de kopie die je nog had) in de map \Documents\Electronic Arts\.
    5. Vervang daarbij de net nieuw aangemaakte map door de backup/kopie.
    6. Start daarna De Sims 4 opnieuw en zoek bij spel laden naar het spel dat je wilde spelen. 

Laat ajb even weten of het gelukt is.

Veel succes!

• bo8h1h1yowjg's avatar
    bo8h1h1yowjg
    3 years ago

Ja het is gelukt! Heel erg bedankt voor de hulp! 🙂))))

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.429 PostsLatest Activity: 6 hours ago