Forum Discussion

Simsfreak1963's avatar
4 years ago

binnenshuis fietsen

Hallo allemaal, kan er ook iets gedaan worden met betrekking tot het fietsen binnenshuis? Ik bedoel, van de keuken naar het toilet fietsen🤓. Of wanneer de sims naar een andere kavel gaan, fietsen ze ook gewoon naar binnen. Is best wel irritant vind ik.

Groetjes

6 Replies

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    4 years ago

Hey @Simsfreak1963 en @EA_Leeuw,

Het is een vreemd, soms lastig maar, veel voorkomend verschijnsel als je de fiets van je Sim in diens inventaris hebt gestopt! 

Ik heb het zelf regelmatig meegemaakt en er een workaround voor gevonden. Het komt veelvuldig voor op grotere kavels en dan vooral als het huis veel vrije ruimte heeft. Hoe meer inventaris (meubels decoraties, beelden etc.) hoe minder ruimte je Sims hebben om de fiets te pakken. Daarnaast heeft het ook te maken met de verplaatstingsopdrachten die je jouw Sim geeft. Het gebruik van mods kan ook een negatief effect hebben op dit soort verplaatsingen. 

Als je Sims de wellness vaardigheid een beetje onder de knie hebben kan je dit oplossen door ze te laten teleporteren; Als je Tover Sims hebt kunnen ze vliegen of zichzelf  met een instant spreuk verplaatsen (en als je dat allemaal te veel werk of te lastig vindt, kan je jouw Sims met 'testingcheats on' en een shift + klik op de grond ook eenvoudiger en sneller verplaatsen.

• Simsfreak1963's avatar
    Simsfreak1963
    4 years ago
    @Trismagistos Oke, ik heb meestal ook best wel grote, ruime huizen. En ik gebruik mods en veel cc, maar daar kan ik ook niet zonder ☹️
  • EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    4 years ago
    @Simsfreak1963, het is vervelend inderdaad. Maar misschien kun je eens proberen om te kijken of dat het ook aan de Mods en andere CC kan liggen?
  • Ja, dat zou ik kunnen proberen. Maar zoals ik al eerder aangaf, ik kan echt niet zonder mods en cc, dus ik moet het maar gewoon accepteren. Het is niet anders. In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Groet

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 2 days ago
435 Posts