Forum Discussion

Mathias_J05's avatar
3 years ago
Solved

Blijven de expansion packetten op de disc van de sims4?

Hallo, ik heb de sims 4 gekocht voor op mijn ps4 op een disc. Stel nu dat ik een expansion packet zou kopen op de sims, staan de packetten dan op de disc of staat het dan alleen op mijn ps4? Zou iemand mij kunnen helpen?

• Als je de aanvullende inhoud gaat kopen via de winkel van je spelconsole, zijn deze digitaal en gekoppeld aan het betreffende platform account, @Mathias_J05.
    Als je deze koopt in een winkel, dan kan je een installatieschijf of een code mee krijgen, die je dient te registreren via de hiervoor bestaande stappen.
    Mogelijk zal je de winkel zelf bezoeken, waar je dat zou kunnen vinden. Zo nodige, kan je het daar vragen. Of anders, contact opnemen met de betreffende winkel zelf.

Groetjes.

2 Replies

Replies have been turned off for this discussion

• Als je de aanvullende inhoud gaat kopen via de winkel van je spelconsole, zijn deze digitaal en gekoppeld aan het betreffende platform account, @Mathias_J05.
    Als je deze koopt in een winkel, dan kan je een installatieschijf of een code mee krijgen, die je dient te registreren via de hiervoor bestaande stappen.
    Mogelijk zal je de winkel zelf bezoeken, waar je dat zou kunnen vinden. Zo nodige, kan je het daar vragen. Of anders, contact opnemen met de betreffende winkel zelf.

Groetjes.

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    @RealSimmor0, ik had het eigenlijk niet beter kunnen verwoorden. 🙂

Inderdaad, @Mathias_J05, zoals RealSimmor0 al aangeeft zijn er verschillende mogelijkheden. Als je ze via de winkel koopt die op je console zit, de PlayStation Store, dan zijn ze sowieso digitaal & gekoppeld aan je account.

Als je naar een fysieke winkel gaat, of ergens anders online kijkt, zijn er drie opties:

1. Je krijgt een CD mee waar het pakket op staat, zodat je die kunt installeren.
    2. Je krijgt een code in een CD doosje, zodat die geactiveerd kan worden op je account (PSN account).
    3. Je krijgt een CD en een code mee; dan heb je een keuze om de uitbreiding te installeren vanaf de CD, maar moet je die ook activeren via een code en is die ook gekoppeld aan je account.

Niet iedereen biedt dezelfde opties aan.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 25 days ago
439 Posts