Forum Discussion

kimpietje's avatar
3 years ago
Solved

Club jasje

Hey ik heb in sims 4 een jasje voor mijn club gekocht, maar hoe doe ik die bij de kleding? Ik zie hem niet staan bij outfit ontwerpen in creeër een sim?

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    3 years ago

Hey @kimpietje 

Ik heb een update voor je: 

Ik heb nog even opgezocht en nagevraagd hoe het nu precies zit met de clubkleding. 

Er blijkt een heel oud draadje te zijn van 2016 dat inmiddels ook al is gesloten omdat het probleem is opgelost. Opgelost: Club Members won't wear custom outfits - Answer HQ

Als je de clubkleding (die alleen door de leid(st)er van de club kan worden aangepast) toepast op de alledaagse kleren dan lukt het meestal wel.

Let op: Als je ook het uitbreidingspakket 'Word Beroemd' hebt en voor de groupies van jouw beroemde Sim speciale kleding hebt uitgezocht dan kunnen Sims uit jouw club ook die kleding dragen. Dit gebeurt nog al eens als jouw beroemde Sim deel uit maakt van die club maar niet de leid(st)er is.

Zie voorbeeld:

Hopelijk heb je hier wat aan.

4 Replies

• Hey @kimpietje,

Ik heb jouw vraag even verplaatst naar De Sims 4 Algemene discussie 

Eerst dacht ik dat de sims in de club dit jasje dragen als ze een bijeenkomst hebben en dat het via de filters in CES zou moeten kunnen vinden.

Maar nadat ik dat uitprobeerde, bleek het niet te kloppen. Dus, eerlijk gezegd weet ik het ook niet meer precies maar het kan ook zijn dat je met die aanschaf de mogelijkheid opent om de clubkleding aan te passen. Dat zou moeten kunnen in het club paneel. Zie voorbeeld:

Als je klikt op aangepast, kom je vanzelf in CES en daar kan je de clubkleding via een mannequin uitzoeken. Toen ik de club bijeenriep had jammer genoeg geen van de clubleden die kleding aan. Dus zal ik het nog eens navragen bij een groep helpers. Ik kom er nog op terug.

Let op: als je gebruik maakt van cc en mods bestaat er een heel grote kans dat de clubkleding niet werkt.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Hey @kimpietje 

Ik heb een update voor je: 

Ik heb nog even opgezocht en nagevraagd hoe het nu precies zit met de clubkleding. 

Er blijkt een heel oud draadje te zijn van 2016 dat inmiddels ook al is gesloten omdat het probleem is opgelost. Opgelost: Club Members won't wear custom outfits - Answer HQ

Als je de clubkleding (die alleen door de leid(st)er van de club kan worden aangepast) toepast op de alledaagse kleren dan lukt het meestal wel.

Let op: Als je ook het uitbreidingspakket 'Word Beroemd' hebt en voor de groupies van jouw beroemde Sim speciale kleding hebt uitgezocht dan kunnen Sims uit jouw club ook die kleding dragen. Dit gebeurt nog al eens als jouw beroemde Sim deel uit maakt van die club maar niet de leid(st)er is.

Zie voorbeeld:

Hopelijk heb je hier wat aan.

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.428 PostsLatest Activity: 8 days ago