Forum Discussion

BEL591941116839's avatar
5 years ago
Solved

Code werkt niet

Hallo,

ik heb vandaag Sims 4 studentenleven gekocht.

Nu had ik deze code blijkbaar op een verkeerd account ingegeven en niet op het account waar mijn Sims4 op staat.

Je moet blijkbaar de sims 4 bezitten en dan kan je een extra pakket gebruiken. Het nieuw spel wou daarmee niet downloaden op het verkeerde account maar er komt op mijn juist account wel op dat de code al is gebruikt terwijl het spel niet is gedownload hiervoor

Hoe kan ik dit oplossen? 

• @BEL5919411168395 Ik denk dat de snelste manier om dit op te lossen is een bericht te sturen aan de EA-Help op Facebook EA Help | Facebook of EA op Twitter EA Help (@EAHelp) / Twitter. De chat is wel in het Engels maar meestal heb je heel snel een reactie. Houdt dan je gegevens bij de hand. Zij hebben namelijk de mogelijkheid om de Sims Studentenleven over te brengen naar het account waarop je ook De Sims 4 speelt.

Heel veel succes.

3 Replies

• Productcodes zijn eenmalig te verzilveren / registreren en blijven hierna gekoppeld aan het Origin / EA account waarmee dat is gedaan, @BEL5919411168395.
    Aanvullende inhoud vereist hun basisspel, dat op dezelfde Origin / EA account dient zijn geregistreerd om deze te kunnen gebruiken.
    Wanneer je het product via Origin koopt, krijg je geen productcode, maar wordt het product automatisch geactiveerd / gekoppeld op het betreffende Origin / EA account.
    Kinderaccounts hebben geen toegang tot de online functies. Daar valt ook kopen via Origin onder.

Waarom heb je meerdere accounts? Je had dus eerst je moeten aanmelden met de juiste Origin / EA account.

Contact opnemen met de helpdesk om te vragen of je aanvullende inhoud kan overzetten. Misschien is samenvoegen van jouw meerdere Origin / EA accounts iets?
    Of het basisspel kopen op de Origin / EA account waar deze nog niet geregistreerd was, om zou ook de aanvullende inhoud te kunnen gebruiken.

De Nederlandstalige (telefonische) helpdesk is nog steeds gesloten. Dus het contact opnemen met de helpdesk gaat via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
    Zorg ervoor dat je jouw regio hebt ingesteld op "United States", om daarna alle gegevens in te vullen.
    Begin de chat in het Engels
    Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

De systeemeisen voor De Sims 4 (alleen basisspel, de normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
    De systeemeisen voor "De Sims 4 - Studentenleven" (aanvullende inhoud): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/expansion/the-sims-4-discover-university#store-page-section-requirements

Rekening mee houden dat "De Sims 4 Legacy Editie" deze aanvullende inhoud niet ondersteund en dus daarmee niet te gebruiken is.

Groetjes.
  • @BEL5919411168395 Ik denk dat de snelste manier om dit op te lossen is een bericht te sturen aan de EA-Help op Facebook EA Help | Facebook of EA op Twitter EA Help (@EAHelp) / Twitter. De chat is wel in het Engels maar meestal heb je heel snel een reactie. Houdt dan je gegevens bij de hand. Zij hebben namelijk de mogelijkheid om de Sims Studentenleven over te brengen naar het account waarop je ook De Sims 4 speelt.

Heel veel succes.

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    Hey @BEL5919411168395,

Het is inderdaad het beste even contact te zoeken met onze helpdesk via of de chat of social media om beide accounts te laden en te zien of het mogelijk is deze uitbreiding voor je over te zetten.

- EA_Neil

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.433 PostsLatest Activity: 2 months ago