3 years ago
computers en digiborden
het zou leuk zijn als er digiborden in de sims 4 waren bij de middelbare school. en ook verschillende internet providers bv: ssn = sims super network. ultra o.b.v. delta. en dat je ook extra mo...
Hey @Gucio2981,
Dat is een heel leuk idee! De matrix of digiborden hoeven natuurlijk niet alleen in of op de schoolgebouwen Van 'Middelbare School' te hangen maar je kunt ze misschien ook zelfs wel kwijt bij de stadions en de hoofdgebouwen van 'Studentenleven' of in de gebouwen van 'Aan het Werk' (ziekenhuizen enz.)
Ook lijkt het idee van een decoder mij wel wat. Dus als je meer kanalen op je Sims-tv wilt, zullen jouw Sims een decoder moeten kopen en dat kost natuurlijk extra energie en daardoor gaat ook de rekening omhoog. De vraag is wel of dit allemaal genoeg is om in een pakket te stoppen. Misschien kan het ook wel gewoon bij een update van De Sims 4 in het basispakket of in een Kit.
Ik ben benieuwd wat andere Sim(m)(st)ers er van vinden?
Van mij krijg je in ieder geval 'XP' en een 'Ik ook' voor dit idee!
RE: @Trismagistos
ik heb na zitten denken en ik heb een paar ideeën:
1.een digibord hoeft niet te hangen kijk dit eens: Prowise interactive flat panel with height adjustable lift system - YouTube
niet dat kantelen maar dat naar boven en naar beneden en dat dat ook kapot kan gaan en dat je sim ook geëlektrocuteerdt kan worden maar dat is wel dramatisch voor de studenten.
2. mischien een it vaardigheid skill .
3. een Carrië als it.
maar het kan natuurlijk ook een base game update worden.
GR:Gucio2891