Forum Discussion
@Adri1949Ik ben bang dat je en jouw sims toch meer geduld moeten hebben voor ze weer kunnen graven naar kristallen. Het nieuwe accessoire pakket met de kristal creaties komt trouwens pas aanstaande donderdag uit.
Als je toch je kristallen snel wilt hebben kan je ook altijd de cheat bb.showhiddenobjects gebruiken. Natuurlijk moet je eerst de testingcheats on invullen. Nadat je met control +C het cheatbalkje hebt geopend. Eenmaal ingevuld kan je in de koopmodus de content categorie debug de krisallen kopen die je hebben wilt.
Mijn ervaring is dat de kristallen na enkele uren terug komen. Het park in oasis springs heeft meestal wel enkele stenen per bezoek.
Met het nieuwe pack kan je trouwens ook kristallen kopen op de werkbank die met het pack komt.
Het is ook mogelijk om kristallen te kopen aan de computer (ik weet niet of dit base game is of een pack nodig heeft). In de wereld van de toversims kan je er ook kopen.
Wat betreft de planten: er komen alleen nieuwe vruchten/bloemen om 5 uur 's ochtends in de buurt waar jouw sim zich op dat moment bevindt.
About De Sims 4 Algemene discussie
Recent Discussions
- 4 days ago
- 6 days ago
- 20 days ago
- 29 days ago