Forum Discussion

Sabouma's avatar
Sabouma
New Veteran
3 years ago

de knotsgekke familie Akiyama :P

Moeders wou een kind.... zo gezegd zo gedaan... eind van dat rondje was drie kinderen.... toen wou ze NOG een baby.... je mag drie keer raden wat er geboren werd.... juist... EEN TWEELING.... aaaahhhh.... 😃....ze raakte toen een periode flink in de stress c.q. een depressie... 

En, nu de kids eindelijk een beetje opgegroeid zijn (en het allemaal ietsje rustiger wordt)... wil ze er WEER EEN!!! Ja dat gaan we dus even niet doen he...

LOL

2 Replies

• Hey @Sabouma

Heel herkenbaar! Daar steek ik gewoon een stokje dat gezinsplanning heet voor. Maximaal acht Sims in een huishouden, twee ouders, twee kinderen, twee honden en twee katten.

Als de kinderen zover zijn dat ze redelijk op eigen benen kunnen staan, ruil je gewoon een beest in voor een baby. Scheelt een hoop stress  😎. 

• Sabouma's avatar
    Sabouma
    New Veteran
    3 years ago

*proest* bij gezinnen met zoveel kinderen denk ik nog niet eens aan huisdieren... dan zou ik ook helemaal kierewiet worden denk ik LOL

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.428 PostsLatest Activity: 10 days ago