Forum Discussion

SimSter34's avatar
SimSter34
Rising Novice
8 months ago

EA Creator Network

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag over EA Creator Network. 
Om mij hiervoor aan te melden moet ik mijn social media toevoegen om te laten zien waar ik content op maak. Dit is voornamelijk op Instagram.
Ik kan alleen mijn Instagram niet toevoegen. Ik blijf dan de melding krijgen dat ik dan eerst mijn facebook pagina met mijn Instagram moet koppelen. Dit heb ik al gedaan. 
Toch blijf ik deze foutmelding krijgen. 
Weet iemand wat ik nu nog kan doen?

Alvast bedankt!

6 Replies

• Hey @SimSter34,

heb je ook al geprobeerd om je Facebook account toe te voegen? Door de koppeling met Instagram heb je dan ook gelijk Instagram gekoppeld. Meta koppelt namelijk vooral via Facebook.

Laat ajb even weten of het dan wel lukt.

• SimSter34's avatar
    SimSter34
    Rising Novice
    7 months ago

Hoi Trismagistos,

Bedankt voor je reactie.
    Ja dat heb ik al geprobeerd en via Instagram en Facebook zelf geeft het systeem ook aan dat het gekoppeld is. Ook op de site van Creator Network geeft het bij het kopje Facebook ook aan dat hij gekoppeld is, maar zodra ik mijn Instagram wil toevoegen blijf ik die foutmelding krijgen. Ik heb het meerdere keren geprobeerd. 
    ik heb mij nu alsnog aangemeld en bij de overige URL mijn Instagram erbij gezet in de hoop dat ze dat alsnog zien. 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    7 months ago

Hey @SimSter34 

Hopelijk werkt dat! 
    Eerlijk gezegd heb ik ook regelmatig problemen ondervonden door de koppeling tussen Facebook en Instagramaccounts. Een eventuele oplossing daarvoor zou je kunnen vinden in het aanmaken van een Facebook-pagina voor je de Sims 4 activiteiten en daaraan dan ook je Instagram account te koppelen. Post op die Facebook pagina verschijnt dan automatisch ook op je Instagram en omgekeerd. Een andere optie is om een extra Facebookaccount aan te maken.

Heel veel sterkte met je aanvraag!

• SimSter34's avatar
    SimSter34
    Rising Novice
    2 months ago
    @Trismagistos Het is niet gelukt helaas, bij een nieuwe aanvraag doen dat na een tijd weer kan lukt het ook niet. Ik heb mijn Instagram al gekoppeld aan mijn Facebook. Ook heb ik je tip opgevolgd om een extra pagina aan te maken op Facebook en die proberen te gebruiken. Ik krijg helaas nog dezelfde foutmelding. Ik baal er van want ik wil het zo graag!😊
    Weet iemand misschien nog een oplossing?
    Of een mogelijkheid om dit probleem bij EA bekend te maken? Ik begrijp dat er meerdere van dit probleem last hebben.
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 months ago

Sorry voor mijn late reactie @SimSter34,

Ik zal @EA_QueenBee even taggen met de vraag of zij haar licht hierover wil laten schijnen. Mijn ideeën zijn op dit moment een beetje uitgeput maar ik zal er zeker nog over nadenken. Wie weet kom ik er later nog op terug. Ik kan zomaar iets tegen het lijf lopen.

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.414 PostsLatest Activity: 5 days ago