Forum Discussion
Hey @Sabouma
Panya Li is een verborgen Sim en daarbij ook de standaardverhuurder voor alle huurwoningen die niet in eigendom zijn van degene die het spel speelt. Hij komt vooral voor in Tomarang, maar soms ook op andere plaatsen en dan meer als Townie. Omdat hij verborgen is, verschijnt hij niet op het tabblad 'Overig' van Huishoudens beheren. Je kunt hem dus niet zomaar aan een gespeeld huishouden toevoegen.
Met andere woorden hij is waarschijnlijk met opzet zo ontworpen (by design). Afhankelijk van je eigen levensduurinstellingen zal hij waarschijnlijk al jouw Sims overleven dus vermoedelijk onsterfelijk. Maar daar heb ik geen bewijzen van.
Als kamergenoot blijft hij vermoedelijk ook op grotere afstand en zoals alle andere kamergenoten buiten de standaard wereld. Grote kans dat hij ontworpen is met een aantal verborgen eigenschappen, die het hem maar ook de andere, standaard te spelen Sims onmogelijk maakt om een relatie aan te gaan. In die zin is hij vergelijkbaar met Magere Hein, Greg en de Journey to Batuu-sims. Je kunt hem dus ook niet toevoegen aan je huishouden, vragen om in te trekken of te trouwen.
Dus ik denk dat je verzoek om Pany Li te fixen niet heel veel succes zal hebben. Ik zet je vraag hoe dan ook even door aan @EA_QueenBee