SaboumaRising Veteran2 years agoEh... wat?Leeb, leefuh, lurve...Guslib, gertkip, galboos....eh... wat? Is dit Simlish ofzo?
1 ReplyReplies sorted by OldestReplies have been turned off for this discussionLotje1981Rising Ace2 years ago@Sabouma Ja, ik denk het wel. Kan ook kreten zijn van de bezeten sims in Strangerville.
Lotje1981Rising Ace2 years ago@Sabouma Ja, ik denk het wel. Kan ook kreten zijn van de bezeten sims in Strangerville.
Featured PlacesDe Sims 4 Algemene discussie Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 17 days ago439 Posts
De Sims 4 Algemene discussie Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 17 days ago439 Posts
Recent DiscussionsBehang Hoi Simmers Ik zou graag wat meer Behang willen in het spel, wat er nu is is verschrikkelijk lelijk en heel weinig en totaal niet te combineren met elkaar. Ook meer voor kinderkamers en zo, en d...Kinderkleding Kunnen we niet eens een leuk pakket krijgen met wel leuke kinderkleding? Wat er nu in het spel zit is verschrikkelijk lelijk en heel weinig, en ik heb alle uitbreidingen! Dus voor baby's, peuters e...Recentste Update nog niet beschikbaar in EA app. 3 Februari vanaf 19:00 Nederlandse tijd zou er een nieuwe update komen om het spel voor te bereiden op de nieuwe uitbreiding, maar ik heb h in de EA app nog niet de knop om hert spel te updaten. en h...Laptop VS desktop? Hoi Allemaal, Ik ben op zoek naar een laptop of desktop die de Sims 4 met alle uitbreidingen (geen mods) op hoge instellingen kan spelen. het liefst ga ik voor de Asus rog flow z13 2025 gezien het ...Pack werkt niet! Hoi iedereen! Ik heb gisteren het pakket business en hobbies gepre-ordered en nu kan ik het niet installeren. Als ik naar "manage add-ons" ga kan ik het ook niet downloaden en staat er " in game aank...