Forum Discussion
5 Replies
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Hallo @Twinkelstarss,
Heb je wel jouw Sims Mobile gelinkt aan jouw Facebook account en heb je een meerderjarig account?
Zonder deze dingen is het hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk om iets via Facebook te delen.
Hallo!
Dit is niet te sims mobile maar the sims 4.Het zou dan wel apart zijn als ik the sims mobile moet linken aan facebook toch?
Ik heb sowieso een meerderjarig account dus daar kan het niet aan liggen.
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Oh man, ik ben de laatste zo enorm veel bezig met De Sims Mobile en De Sims Freeplay dat ik het hele Sims 4 gedeelte gemist hebt, mijn excuses daarvoor 😉
Maar goed, heb je al jouw Facebook aan jouw EA Account gelinkt? Je kunt hier lezen hoe je dat doet.
https://help.ea.com/nl/help/account/how-do-i-link-my-facebook-id-to-my-origin-account/
Olaaaaatjes!
Geeft helemaal niet. Komt ook door het warme weer natuurlijk 😉Ik heb het gekoppeld nu, opnieuw opgestart... (the sims en origin) maar helaas werkt het nog niet ☹️.
Groetjess
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Ik kon er intern zo 1-2-3 niet over vinden, maar we hebben een bericht op het Engelse forum waarbij iemand zegt dat ze het op hadden kunnen lossen:
Featured Places
De Sims 4 Algemene discussie
Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 3 days agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee2 days ago
Community Manager