Forum Discussion

Sabouma's avatar
Sabouma
New Veteran
3 years ago

galerie een puinzooi...

Is de galerie overgenomen door een stelletje malloten ofzo? Ik zie alleen maar de meest vreemde huizen die nergens op slaan.... en wat me trouwens ook uitermate stoort, al vanaf het begin, is de foto's/plaatjes van de huizen: er staat nagenoeg ALTIJD een grote boom voor.... 

2 Replies

• Hey @Sabouma,

Over de inhoud van de kavels en de Sims op de Galerie kan je van alles zeggen maar, dat doe ik nu maar even niet.

Wat ik wel weet is dat er al lange tijd wat grotere en kleinere onvolkomenheden zijn met de wijze waarop het algoritme in de Galerie werkt.

Lees er hier ook meer over: 

Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit - Answer HQ (ea.com)

Als je daar meer over wilt weten en misschien iets zie waarvan je denkt: 'Ja, dat herken ik ook in mijn situatie', laat het dan even weten.

• Sabouma's avatar
    Sabouma
    New Veteran
    2 years ago

ouder topic, ik weet het, maar ik heb nog een aanvulling met betrekking tot de galerie: ik zou zo graag willen, dat de zoekopties aan de linkerzijde van het scherm ook echt werken, dus als je bijvoorbeeld aangeeft dat je twee packs NIET hebt, dat er dan ook geen kavels worden weergegeven die die packs WEL gebruikt hebben. 

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.429 PostsLatest Activity: 6 days ago