Forum Discussion

Sabouma's avatar
Sabouma
New Veteran
3 years ago

game pack veel te duur...

Waarom moet een nieuwe game pack voor de Sims 4 VEERTIG euro kosten?? Ik vind het absurd! 

Als het de basis game betreft kan ik het nog enigszins snappen, maar een uitbreiding? Schei uit hoor... 😠

1 Reply

• Hey @Sabouma,

Computerspellen zijn nu eenmaal niet goedkoop, zeker niet als je weet, wat er allemaal bij komt kijken, hoeveel werk erin gaat zitten, hoeveel mensen er in een gamestudio werken etc. Als je een spel van hoge grafisch kwaliteit wilt dan kost dat nu eenmaal meer dat een relatief eenvoudig arcade spel. De Sims 4 zit trouwens ergens in de middenmoot. Er zijn ook spellen op de markt waar je voor het basisspel minimaal € 120,--  neer moet tellen en dan betaal je voor de uitbreidingen ook nog eens ca. € 40,--.

Als ik me niet vergis is het basisspel sinds 18 oktober gratis te downloaden én te spelen: The Sims 4 - De basisgame De Sims 4 is nu gratis te spelen (ea.com). Dat was ook de reden waarom Emily als hulpje werd ontwikkeld. Spelers die het basisspel al hadden  konden lange tijd een kit gratis downloaden als compensatie. Omdat het basisspel gratis is, worden extra spel- en uitbreidingspakketten weer duurder (dat lijkt me een logisch gevolg). 

Als je het nieuwe pakket té duur vindt dan kan je Bij De Sims 4 gelukkig nog steeds de goedkopere bundels samenstellen maar natuurlijk ook even wachten tot er weer een kortings- of andere actie komt. 

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.428 PostsLatest Activity: 9 days ago