Forum Discussion

fatima1702's avatar
5 years ago
Solved

Gamebibliotheek leeg

Ik speel al sinds 2015 De Sims 4 en heb nooit problemen er mee gehad. Tot mijn verbazing is De Sims 4 vandaag (daar ga ik vanuit omdat ik gisteren er nog mee speelde) uit mijn gamebibliotheek verdwenen. Als ik De Sims 4 opzoek in Origin staat er dat ik het spel moet aanschaffen. Alle expansion, game en accessoirespacks heb ik wel nog in bezit. 

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Apparaat specificaties

Processor: Intel Pentium Silver N5030 CPU @ 1.10GHz

RAM-geheugen: 4,00 GB

Type systeem: 64-bits besturingssysteem

Editie: Windows 10 Home

12 Replies

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    5 years ago

Het probleem zou moeten opgelost zijn nou, @fatima, volgens deze reactie geplaatst door EA_Jason.
    Mogelijk dien je de Origin cliënt opnieuw starten.

Staat dat niet ergens op hun website, @Trismagistos? Aangezien dit geen officiële bron is.
    Mogelijkheid bestaat er, dat het toch zo niet lukt om De Sims 4 te starten.

Blijkbaar had niet iedereen last van dit probleem.
    Zelf had ik namelijk wel een gevulde spelbibliotheek.

Groetjes.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 years ago

@RealSimmor0 en @fatima1702  inmiddels via de officiële twitter account van EA begrepen dat ze het probleem hebben verholpen.

Ververs Origin en als het moet zelfs twee keer. Start Origin opnieuw op als dat niet het gewenste resultaat geeft. De spelbibliotheek verschijnt dan weer zoals gebruikelijk.

Veel plezier met spelen. 😉

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.429 PostsLatest Activity: 6 days ago