Forum Discussion

Trismagistos's avatar
3 years ago
Solved

Gecodeerde berichten op Twitter, een nieuw uitbreidingspakket?

Hebben jullie ook al die gecodeerde berichten gezien op Twitter?

Er loert iets naar ons vanuit het duister en ik weet zeker dat de SimGurus hier meer van weten en zelfs een hand in hebben. 

Al deze gecodeerde berichten moeten iets betekenen! Ik heb twee van deze vodjes uit tweets weten te onderscheppen en veilig gesteld voordat ze worden verbrand.

Gelukkig hebben Simmers in de community er niet heel lang over gedaan om de gecodeerde berichten te kraken. Helemaal onderaan heb ik een tweet van Faith geplakt en zij heeft haar oplossing voor de cryptische teksten met ons gedeeld:

Uit de reacties en een datum op een van de gecodeerde berichten kunnen we opmaken dat we op 24 juni er iets mogen verwachten. Ik ben benieuwd!!

Kijk nog maar eens naar deze twee tweets: 

https://twitter.com/SimGuruPopcorn/status/1531675611046899712

en hier de oplossing:

https://twitter.com/sulsul_simz/status/1531736039236116480

9 Replies

• Ben benieuwd.naarf wat de uitbreiding zal zijn. Iets met maanreizen ofzo?

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago

Kijk, dit vind ik nou leuk... ๐Ÿ˜ˆ

Ik zeg het lekker niet! Let the games begin!

*Ja, ik had per ongeluk 14x dezelfde reactie geplaatst want AHQ werkte niet mee... ๐Ÿ˜…

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Hey @EA_Leeuw 

Ik dacht al zoiets, dat AHQ weer eens raar deed, want anders heb je mijn mailbox wel erg vol gegooid. Je leek wel een Spammer ๐Ÿ˜ƒ

Leuk hรจ,  zo'n teaser.

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    Rising Ace
    3 years ago

Fout geraden dus. Ha ha. Die misten in inderdaad bij de speciale sims.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Hey @Lotje1981,

De relatie met de maan had je in ieder geval wel gelegd! 

Ik ben heel benieuwd of we in de Sims ook bijzondere verschijnselen kunnen zien. Een leuke maansverduistering, een kille blue moon of vlammende bloedmaan bijvoorbeeld. Ik ben al aan het watertanden. Is dat een voorbode van schuimbekken? Oeps.....

Ik heb dit game pack alvast op mijjn aankoop lijst staan. Kan niet wachten tot de 16e. ๐Ÿ˜Ž

• EA_Leeuw's avatar
    EA_Leeuw
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago

@Trismagistos, oh oh... ๐Ÿ‘€ Watertanden zeg je...? Hmm, krijg je al de drang om op vier poten te lopen en 's nachts naar de maan de huilen?... ๐Ÿ˜‡

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 8 days ago
435 Posts