Forum Discussion

JBergsma93's avatar
JBergsma93
Newcomer
2 months ago

Geen water aanwezig op kavel

Hi!!

ik ben dagenlang bezig geweest met het maken van een geweldig mooie boerderij, uiteindelijk de familie laten intrekken, kunnen ze helaas geen gebruik maken van het water. :( is er een manier om de boerderij ergens op te slaan en te kunnen plaatsen (dan maar in een andere stad, aangezien er weinig te bouwen valt in Henford-on-Bagley)?

Ik was vroeger een fanatieke Sims 2 speler, daar kon je verschillende kavels zelf plaatsen, is dit trouwens ook mogelijk in de Sims 4?

thanks!! 

1 Reply

• Hey JBergsma93​ ,

Misschien heb je het probleem zelf al opgelost maar je kunt tijdens het bouwen jouw kavel altijd opslaan in je eigen bibliotheek. Dan even een vraag over de afwezigheid van water? Heb je toevallig als kaveleigenschap 'of the grid' gekozen? In dat geval zal je zelf voor water moeten zorgen. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat er een buurtactieplan actief is waar waterbesparing is ingesteld van 08:00 u . tot 18:00 u. 

Hoe meer informatie je geeft hoe beter ik je kan helpen.

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.429 PostsLatest Activity: 14 hours ago