Forum Discussion
3 years ago
Hey,
Bedankt voor het antwoord maar wat je me voorstelt is wat ik al 2x gedaan heb. Ik heb al contact genomen met de klantendienst en ik heb al een mail gestuurd maar ik word wandelen gestuurd.
Mijn geld kan niet zomaar spoorloos verdwenen zijn bij Sofort, zeker niet als ik een order confirmation heb gekregen per mail van ea games zelf en het al heb kunnen spelen.
Mvg
EA_QueenBee
Community Manager
3 years agoHoi @Carlousse,
Het zou kunnen dat het in het begin goed ging, maar dat er daarna een probleem was met de betaling en dat er toen toch iets mis ging. Het is uiteraard zeldzaam, maar soms kan zoiets gebeuren als de betalingsbevestiging niet goed gaat, bijvoorbeeld.
Als het volgens onze kant is mislukt, dan kunnen we niet helpen met een terugbetaling, want dan hebben we het geld niet gekregen. Ik zou toch nogmaals contact opnemen met je bank om te zien wat er precies is gebeurd met de transactie.
Het zou kunnen dat het in het begin goed ging, maar dat er daarna een probleem was met de betaling en dat er toen toch iets mis ging. Het is uiteraard zeldzaam, maar soms kan zoiets gebeuren als de betalingsbevestiging niet goed gaat, bijvoorbeeld.
Als het volgens onze kant is mislukt, dan kunnen we niet helpen met een terugbetaling, want dan hebben we het geld niet gekregen. Ik zou toch nogmaals contact opnemen met je bank om te zien wat er precies is gebeurd met de transactie.
About De Sims 4 Algemene discussie
Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.433 PostsLatest Activity: 11 days ago
Recent Discussions
- 11 days ago
- 2 months ago
- 2 months ago