Forum Discussion
Ik heb je bericht hier verplaatst, en ik denk dat het een goed idee is als ik zulke update threads niet meer sluit. Dan is het een stuk makkelijker om feedback over patches te delen.
Als ik heel eerlijk mag zijn: ik vind het zelf ook niks, en als het aan mij lag dan zou je het inderdaad aan en uit kunnen schakelen. Hopelijk houdt de studio er beter rekening mee in de toekomst.
ik heb trouwens iets opgemerkt: sinds dit event gaande is, is er een bug met betrekking tot "Hein's post" bezorging: de postbode blijft op de kavel aanwezig en "vraagt om aandacht"... tot op heden kan ik dit alleen oplossen door de postbode binnen te vragen en daarna naar huis te sturen....
- Lotje19814 months agoNew Ace
@Sabouma schreef:ik heb trouwens iets opgemerkt: sinds dit event gaande is, is er een bug met betrekking tot "Hein's post" bezorging: de postbode blijft op de kavel aanwezig en "vraagt om aandacht"... tot op heden kan ik dit alleen oplossen door de postbode binnen te vragen en daarna naar huis te sturen....
Dat had ik vorige week ook. Hij is wel opgegeven moment wel vanzelf weggegaan.
Ik heb zelf trouwens ook dat de relatiecheat het niet doet. Ik dacht eerst dat het door een getal in de naam de oorzaak was, maar toen ik in cas na cas.fulleditmode de getallen uit de naam gehaald had werkte het ook niet. En niet aleen met magere hein maar bij geen elke naaam.
- 4 months ago
ik zal je even een PB sturen, omdat ik niet weet of ik dat hier zomaar mag neerzetten...
About De Sims 4 Algemene discussie
Recent Discussions
- 16 days ago
- 16 days ago
- 16 days ago
- 23 days ago