Forum Discussion

MeiRivaille's avatar
2 years ago

help! problemen met iDeal - bestelling 2x geplaatst (1 zonder betaling)

Beste.

Ik heb een probleem gehad met het betalen van van de paarden uitbreiding Sims 4. Bij de eerste keer had ik geselecteerd om met iDeal te betalen, waarna ik een scherm kreeg dat mijn bestelling geplaatst is zonder te betalen. Deze bug is heel vreemd en heb ik niet eerder gezien. Daarna heb ik geprobeerd om nog eens de bestelling te plaatsen omdat de game niet in mijn gallerij stond. Dit keer met paypal, wat dus gelukt is! Alleen het probleem is nu dat ik 2x de game in mijn bestelgeschiedenis heb staan waarvan 1 de status heeft "betaling in behandeling". Hiervan heb  ik nooit dus een bevestigingsmail gekregen. Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen? Het is heel zonde om 2x te moeten betalen voor de game en de intiele aankoop kan ik niet meer annuleren.. Help! 

3 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • Hey @MeiRivaille,

Als je problemen hebt met betalen of terugbetalingen dat jan je het beste contact opnemen met de klantondersteuning.

Hieronder vind je alle mogelijkheden. 

EA Help gebruiken

Klik op accountondersteuning in de link hieronder voor hulp bij je account, betaling etc. 

EA Help: officiële ondersteuning

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
    De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u. 

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)

Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

• ik heb precies hetzelfde probleem, ik kreeg ook telkens een wit scherm als het naar de betaling ging. Heb net gecheckt in mijn order history en nu staat mijn bestelling er 4x in zonder dat ik heb betaald, ik weet nu niet wat ik moet doen en hoe dit verder moet...

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @LiekeManders,

Zoals ik al eerder aangaf in mijn post kan je het beste contact opnemen met de klantondersteuning:

Hier vind je alle opties: EA Help gebruiken

Klik op accountondersteuning voor hulp bij je accounts etc. 

EA Help: officiële ondersteuning

De Nederlandstalige en Engelstalige ondersteuning zijn op deze tijden te bereiken:
    De Nederlandstalige e-mail en chatsupport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u.

De Engelstalige e-mail en chatsupport is 24/7 beschikbaar. Je kunt ook via X contact opnemen EA Help (@EAHelp) / X (twitter.com)
    Houd voor de zekerheid al jouw gegevens bij de hand, zorg dat ingelogd bent op deze AHQ pagina's en ook snel toegang hebt tot je e-mail account.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 18 days ago
439 Posts