3 years ago
het installeren zonder rom ingang
Hoi, een paar jaar geleden heb ik de sims 4 gekocht, mijn laptop is stuk gegaan en wou niet meer opstarten, ik heb mijn dvd er uit kunnen halen, ik heb nu een nieuwe laptop zonder cd ingang en wil eigenlijk niet nog 40 euro betalen voor een portable ingang voor mn cd, ik zag iets met een code verzilveren alleen er staat dat het al in gebruik is, op mijn oude laptop dus, die ik niet meer aankrijg, kan iemand wat voor me betekenen?
- Hey @Tarakhb,
Welkom!
Wat een vervelende situatie inderdaad, maar fijn dat je weer een nieuwe laptop hebt!
Als het goed is heb je de code inderdaad moeten verzilveren, verzilveren via een EA account.
Als je Origin download/installeert op de nieuwe laptop en inlogt met het EA account waarop je de code toendertijd verzilverd hebt, kun je het spel weer downloaden en spelen. 🙂
Mocht je niet meer weten op welk EA account je de code hebt verzilverd, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Op deze pagina vindt je de manieren hoe je het beste contact kunt opnemen: https://answers.ea.com/t5/Aankondigingen/Alle-mogelijke-ondersteuningsopties/m-p/11123090.
Succes en laat even weten wanneer het is opgelost. 🙂