Forum Discussion

Sabouma's avatar
3 years ago

hmm, wat te doen.... hihi

Ik heb momenteel een spel lopen waarin ik al een aardige stamboom heb gecreëerd. Inmiddels heb ik er moeite mee om het gaande te houden, maar eigenlijk wil ik het ook niet weg doen... 

zoals de titel al suggereert: wat te doen? 

(Ik weet het, soort van retorische vraag, hahah)

6 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 years ago
    Hier heb ik ook vaak last van. Voor de langste tijd had ik zoveel saves liggen dat ik nooit meer speelde maar ook niet wilde verwijderen...

Toen implodeerde m'n PC en loste het probleem zichzelf op. Best jammer, maar nu kan ik opnieuw saves verzamelen!
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    3 years ago

Tja, @EA_QueenBee

hè, imploderen? Waren de Qubits wat dwarsig en besloten ze ineens te transformeren tot een zwart gat?  Ik sloop mijn pc wel op een andere manier: of het moederbord gaat kapot door oververhitting (gewoon teveel programma's tegelijk laten draaien) of de grafische kaart brandt door of er ontstaan fouten in de opslag van je harde schijf omdat ik niet op tijd defragmenteerde. Maar, imploderen heb ik nog niet meegemaakt. Goed idee trouwens voor als ik weer eens een nieuw state of the art machine wil. 

Maar ik herken het probleem @Sabouma. Ik heb een reeks met saves van 1 Sim die ik al speel vanaf het begin van De Sims 4 (september 2014) en ik heb die Sim veilig gesteld voor het geval dat. Inmiddels beslaat dat meer dan 15 GB en dan vraag ik me af of ik een 'hoader' ben.  

Omdat je jouw vraag zuiver retorische stelde.... kan ik me voorstellen dat je hetzelfde doet: de save(s) op een USB-stick of een externe harde schijf zetten en toch maar gewoon doorspelen tot je jouw pc hebt opgebrand.  

• Sabouma's avatar
    Sabouma
    2 years ago

ben er net achtergekomen dat ik teveel niet heb bijgehouden in de stamboom (ik heb daar een website voor gevonden), dus ik denk dat het einde verhaal is voor de Familie Hoekstra, hoe zonde ik het ook vind.... 

• @Sabouma Hey, mag ik vragen wat voor een website je hebt gevonden voor het bijhouden van je stamboom, ik ben zelf 'pas' aan mijn 3e generatie sims bezig en wil het ook bijhouden (voor mezelf) ik hoor het graag, dankjewel, simsze!

Groetjes Monique
  • Ik was op 'tijd' maar was vergeten te reageren,dankjewel :-) 

Groetjes Monique

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.411 PostsLatest Activity: 5 months ago