Forum Discussion

FEMKEEEEEE_XD's avatar
2 years ago
Solved

Hoe kan ik dezelfde Sims packs

Hai vraagje hoe kan ik mijn Sims packs op 2 accounts hebben zonder ze dubbel te kopen (voor mijn aankoop waren de accounts al gelinkt) alleen heb een pack gekocht op de pc maar die staat niet op de PlayStation hoe zorg ik dat ik die ook kan spelen op PlayStation zonder dubbel te betalen? En kan ik alles wat ik koop op de PlayStation ook op de pc zetten??

• Hey @FEMKEEEEEE_XD,

Om met je laatste vraag te beginnen: 

kan ik alles wat ik koop op de PlayStation ook op de pc zetten?

Nee dat kan niet! En, ook omgekeerd kan dat niet dus Van je PlayStation naar je PC. Allebei deze systemen zijn anders en de spellen ervoor zijn dus technisch ook anders.

Als je De Sims 4 op én PS én PC wilt spelen zal je ze echt dubbel moeten kopen.

1 Reply

• Hey @FEMKEEEEEE_XD,

Om met je laatste vraag te beginnen: 

kan ik alles wat ik koop op de PlayStation ook op de pc zetten?

Nee dat kan niet! En, ook omgekeerd kan dat niet dus Van je PlayStation naar je PC. Allebei deze systemen zijn anders en de spellen ervoor zijn dus technisch ook anders.

Als je De Sims 4 op én PS én PC wilt spelen zal je ze echt dubbel moeten kopen.

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.433 PostsLatest Activity: 8 days ago