Forum Discussion

brittc14's avatar
5 years ago
Solved

hoe voeg ik vrienden toe op sims 4

hoe kan ik vrienden toevoegen (volgen)?

• @brittc14 Op dit forum kan je dat doen door op de schermnaam van de persoon te klikken en dan in het tabblad toe te voegen als vriend. Op Origin kan je dat doen door in het zoekraam de schermnaam in te vullen van de persoon waarmee je vrienden wil zijn. Als hij/zij dat ook wil dan zal die persoon jouw vriendschapsverzoek inwilligen.
    Hopelijk heb je hier wat aan. Veel plezier en,
    hartelijke groet.

6 Replies

• @brittc14 Op dit forum kan je dat doen door op de schermnaam van de persoon te klikken en dan in het tabblad toe te voegen als vriend. Op Origin kan je dat doen door in het zoekraam de schermnaam in te vullen van de persoon waarmee je vrienden wil zijn. Als hij/zij dat ook wil dan zal die persoon jouw vriendschapsverzoek inwilligen.
    Hopelijk heb je hier wat aan. Veel plezier en,
    hartelijke groet.
  • xlientje01's avatar
    xlientje01
    5 years ago

hallo, ik heb een probleem. ik heb een vriendin die de sims 4 nu ook speelt maar dan op ps 4, en ik op mijn pc. Ik zoek honderden namen op maar ik vind haar profiel niet. Aan wat zou dat liggen?

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.411 PostsLatest Activity: 4 months ago