Forum Discussion
4 Replies
Hey JolBB,
Het is eigenlijk de bedoeling dat je zelf ontdekt hoe je dat moet doen maar Je zou kunnen proberen om naar een open terrein te gaan en daar Moeder Natuur op te roepen. Je zou het haar kunnen vragen. Je kunt ook de informatie doornemen die je kunt vinden op de pagina van MoonshineSim Sims 4 Betoverende Natuur Gids | MoonshineSim Daar vind je alle informatie over elfjes.
- JolBB2 months agoSeasoned Newcomer
Hoi Trismagistos, Dankjewel voor je reactie. Ik heb de informatie die voorhanden is gelezen. Mijn andere sim in hetzelfde huis koopt een elfkiemplantje kan het planten en Moeder Natuur verschijnt direct. Dit lukt echter niet bij de Sim die ik wil veranderen. Ik heb mijn elfkiemplantje overal mee naartoe genomen, in potten, plantbakken en op open rond geprobeerd maar krijg de optie planten niet. Misschien zie ik iets over het hoofd.
- Lotje19812 months agoNew Ace
Weet je zeker dat die sim die je wil veranderen ook al heeft onderzocht hoe hij een elfje kan worden? En heb je het zaadje misschien proberen te planten door hem in de wereld te plaatsen, in plaats van in de inventaris van de sim te laten?
- JolBB2 months agoSeasoned Newcomer
Bedankt Lotje1981 Ik dacht dat ik al had onderzocht hoe ik een elfje kan worden. Ik krijg deze optie ook niet als ik het op de computer wil onderzoeken. Ik blijf het proberen.
About De Sims 4 Algemene discussie
Recent Discussions
- 2 months ago
- 2 months ago