Forum Discussion

nickpa2000's avatar
6 years ago
Solved

inloggen op nieuwe pc werkt niet

Beste

Ik speelde Sims 4 eerst op een gewone pc maar heb nu een Mac gekocht.

Het inloggen op Origin is geen probleem, maar bij het openen van het spel krijg ik niet de optie om mijn opgeslagen spel verder te spelen, enkel om opnieuw te beginnen 

Wat moet ik doen?

Mvg

• Beste @nickpa2000,

Dat klopt inderdaad, het is namelijk zo dat jouw opgeslagen spel, opgeslagen is op de PC.

Hiervoor zal je de saves van de PC over moeten zetten naar de Mac, je kunt in dit artikel lezen hoe je dit doet:

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-on-mac-and-pc-faq/

De Sims 4 ondersteunt geen Origin cloudopslag, maar het is heel eenvoudig om opgeslagen spellen over te zetten tussen je PC- en Mac-versie van de game. Je hoeft alleen maar de map met opgeslagen spelbestanden van de ene naar de andere computer te kopiëren met behulp van een USB-stick of een ander draagbaar opslagapparaat.

1. Open allereerst Mijn computer op je PC en open de map Documenten. 
    2. Ga naar de map Electronic Arts en open daarin de map De Sims 4.
    3. Kopieer de volledige map 'saves' in de map De Sims 4 naar een externe schijf of USB-stick.
    4. Sluit de externe schijf of USB-stick aan op je Mac.
    5. Open Finder op je Mac en ga naar Documenten en vervolgens naar Electronic Arts
      • Daarin vind je de map De Sims 4.
    6. Kopieer de map 'saves' van de externe schijf naar de map De Sims 4 op je Mac.
      • OPMERKING: als er zich al een map 'saves' in de map De Sims 4 bevindt, kun je die verwijderen of een andere naam geven. Door de bestaande map 'saves' op je Mac een andere naam te geven, kun je die later nog gebruiken.

Als je hiermee klaar bent, kun je De Sims 4 op je Mac openen. Je kunt je opgeslagen spellen nu gewoon laden!

2 Replies

• EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Beste @nickpa2000,

Dat klopt inderdaad, het is namelijk zo dat jouw opgeslagen spel, opgeslagen is op de PC.

Hiervoor zal je de saves van de PC over moeten zetten naar de Mac, je kunt in dit artikel lezen hoe je dit doet:

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-on-mac-and-pc-faq/

De Sims 4 ondersteunt geen Origin cloudopslag, maar het is heel eenvoudig om opgeslagen spellen over te zetten tussen je PC- en Mac-versie van de game. Je hoeft alleen maar de map met opgeslagen spelbestanden van de ene naar de andere computer te kopiëren met behulp van een USB-stick of een ander draagbaar opslagapparaat.

1. Open allereerst Mijn computer op je PC en open de map Documenten. 
    2. Ga naar de map Electronic Arts en open daarin de map De Sims 4.
    3. Kopieer de volledige map 'saves' in de map De Sims 4 naar een externe schijf of USB-stick.
    4. Sluit de externe schijf of USB-stick aan op je Mac.
    5. Open Finder op je Mac en ga naar Documenten en vervolgens naar Electronic Arts
      • Daarin vind je de map De Sims 4.
    6. Kopieer de map 'saves' van de externe schijf naar de map De Sims 4 op je Mac.
      • OPMERKING: als er zich al een map 'saves' in de map De Sims 4 bevindt, kun je die verwijderen of een andere naam geven. Door de bestaande map 'saves' op je Mac een andere naam te geven, kun je die later nog gebruiken.

Als je hiermee klaar bent, kun je De Sims 4 op je Mac openen. Je kunt je opgeslagen spellen nu gewoon laden!

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 3 days ago
437 Posts