Forum Discussion
EA_QueenBee
Community Manager
3 years ago@6825KP,
Ik zie dat je per ongeluk in de Engelse forums terecht bent gekomen. Gebeurt erg makkelijk. 🙂
Dus nu wilt het spel helemaal niet instaleren want je krijgt foutmeldingen dat je geen internetverbinding hebt? Goed om te weten dat je de app recovery al hebt geprobeerd, dan hoef ik dat niet aan te raden.
Stopt de installatie/download na 4 GB, of kan je de download helemaal niet beginnen?
Ik zie dat je per ongeluk in de Engelse forums terecht bent gekomen. Gebeurt erg makkelijk. 🙂
Dus nu wilt het spel helemaal niet instaleren want je krijgt foutmeldingen dat je geen internetverbinding hebt? Goed om te weten dat je de app recovery al hebt geprobeerd, dan hoef ik dat niet aan te raden.
Stopt de installatie/download na 4 GB, of kan je de download helemaal niet beginnen?
Cutesimmer12
3 years agoRising Novice
Hallo, wat moet ik nu prc doen want ik wil graag spelen?
- EA_QueenBee3 years ago
Community Manager
Hoi @6825KP,
Sorry dat ik zo lang weg was! Heb je het probleem ondertussen al opgelost? Zo nee, krijg je een foutmelding als je de Sims probeert te instaleren?- Cutesimmer123 years agoRising Novice
Ja dat gebeurt wel vaak de ene keer is het : couldnt connect to the internet of download error of couldnt connect to the internet dust off your internet box maar ik heb gewoon hele goede internet
- Trismagistos3 years agoHero
Hey @6825KP,
Even een vraagje;
Heb je De Sims 4 ook toegang gegeven tot de firewall? Weet je of je gebruik maakt van antivirussoftware? Als je Windows defender gebruikt dan zal je De Sims 4 in defender toe moeten voegen als veilig programma. Op dat moment kan De Sims namelijk wel weer contact maken met het internet.
Laat even weten of je hier iets aan hebt.
About De Sims 4 Algemene discussie
Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.428 PostsLatest Activity: 8 days ago
Recent Discussions
- 8 days ago
- 16 days ago
- 19 days ago
- 2 months ago