3 years ago
Kan sims 4 niet meer inschakelen.
Beste, Ik kan mijn spel van de sims 4 niet meer inschakelen, want ik vind mijn product code niet meer. Hoe kan ik dit oplossen, want ik heb veel geld aan uitbreidings pakketten gespendeerd. Alvast...
Hey @TibeBries,
Lastig als je De Sims niet meer kunt starten!
Kan je hier ook aangeven hoe je De Sims 4 normaal gesproken start? Maak je gebruik van Origin of Steam of speel je De Sims 4 op een console.
In al die situaties heb je de productcode al eens ingevoerd in Origin of de uitbreidingspakketten daar aangeschaft. Je zou dus met de juiste inloggegevens van jouw Origin/EA account De Sims gewoon moeten kunnen starten.
Controleer daarom of je met het juiste account bent ingelogd.
Als je zeker weet dat je het goede account gebruikt zou je dan zoveel mogelijk informatie willen geven?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Alvast bedankt.
Beste,
Eerst kon ik niet meer in mijn account van Origin, na een tijdje kon mijn vader er wel in loggen, maar blijkt het een verkeerd account te zijn. Want al mijn vrienden zijn weg en mijn sims 4 is uit mijn bibliotheek. Het account heeft wel het zelfde e-mail adres en wachtwoord van mijn vorig account, maar toch is het een ander.
Met vriendelijke groeten
Is of was jouw account soms een kind account en ben je pas geleden overgegaan naar een volwassen account?
Als dat zo is dan kan het zijn dat er daar iets mis is gegaan. Als jouw vader wel kon inloggen maar als dat dus het verkeerde account blijkt te zijn. Dan kunnen jullie ook contact opnemen met de ondersteuning.
Meer informatie kan je vinden via deze link.
https://help.ea.com/nl/help/faq/contact-ea-help/
Je kunt ook chatten met de EA hulp op Facebook EA Help | Facebook of via Twitter EA Help (@EAHelp) / Twitter
Veel succes
beste,
Mijn account was een volwassene account want het zijn mijn vaders gegevens.
met vriendelijke groeten