36w3k13aajet
3 years agoSeasoned Novice
Kinderstoel
Ze zeggen dat ze kinderstoelen gemaakt hebben maar nu zodra ik er een peuter er inzet wil die er gelijk uitgehaald worden
Ze zeggen dat ze kinderstoelen gemaakt hebben maar nu zodra ik er een peuter er inzet wil die er gelijk uitgehaald worden
Hey @36w3k13aajet,
Vind je echt dat de hoge kinderstoel niet goed werkt?
Maak je toevallig gebruik van aangepast materiaal?
Eerlijk gezegd heb ik er niet die ervaringen mee. Kan je aangeven of je jouw peuter Sim de eigenschap beweeglijk hebt mee gegeven of juist aanhankelijk? M.a.w. kan het te maken hebben met de eigenschappen van die peuter Sim. Ligt het misschien aan de omgeving of aan de specifieke situatie?
Als je de tijd ervoor hebt kan je dan een paar schermopnames maken en hier laten zien?
Hey @Sabouma,
De Kinderstoel heeft altijd slecht gewerkt maar na de laatste paar fixes werkt het ietsje beter. Overigens niemand verplicht spelers om gebruik te maken van die stoel. Je kunt je peuter net zo goed op een gewone stoel of op de bank laten klimmen en daar het eten geven. Een peuter kan ook zelf eten pakken en in de inventaris stoppen. Als je dan op je peuter klikt kan je die ook uit zich/haarzelf laten eten.
Als je wilt dat je Sim goed gemanierd wordt kan je ze eigenlijk beter niet op de grond zetten. Daarentegen als je er sloddervossen van wilt maken. Ga gerust je gang. Er zijn zoveel mogelijkheden en even zovele uitkomsten.