Forum Discussion
Hallo @Thijs050296,
Ik ben zelf ook een Mac gebruiker, al vervloeken mijn collega's mij dagelijks en zeggen ze dat ik een PC moet halen :D
Maar de nieuwe Macbook Pro 15" 2019 versie ziet er goed uit, genoeg RAM, i9 processor die snel genoeg is, AMD videokaart, etc. Ik speel zelf nog op een Macbook Pro 13" 2012 en ben nog niet van plan om hem weg te doen. Dit is tenslotte de laatste Macbook waaraan je zelf hardware kunt swappen.
Heb er een SSD in gegooid, wat meer RAM en dat ding gaat als een beest!
Maar goed, om jouw vraag te beantwoorden, ik denk dat de standaard Macbook goed genoeg zal zijn, maar ik kan je ten zeerste aanraden om eerst langs een Apple Store te gaan en het daar te testen. De mensen daar zullen er waarschijnlijk niet al te moeilijk over doen en zoals je al zei, je kunt jouw geld maar 1 keer uitgeven.
Hi Jason,
Ik was er eigenlijk heilig van overtuigd dat ik zo'n opmerking zou krijgen inderdaad! :P Toch is windows geen optie voor mij 😉
Mijn laptop is de retina-versie en dus niet meer upgradeable helaas...
Denk je dat ze het oke vinden als ik de sims ga installeren in de Apple store? Heb al gedacht hem online te bestellen en eventueel gebruik te maken van mijn herroepingsrecht in de eerste 14 dagen na aankoop mocht de standaard videokaart niet volstaan.
Ik denk echter dat hij wel zal volstaan... Ik had een website gevonden waar ze de sims hadden getest met de Radeon pro 555 en daar deed de game 54 FPS op ultra settings. Dit is uiteraard enkel de base game zonder uitbreidingen etc en ik weet niet of er veel verschil zit tussen de 555 en de 560x maar denk het niet, vandaar mijn vraag :D
Greatz Thijs
- EA_Jason6 years ago
EA SPORTS FC™ Team
Je kunt het ze altijd vragen, wees alleen voorzichtig met het invoeren van wachtwoorden en dergelijke op computers die door andere gebruikt worden.
Die computers staan er natuurlijk voor een reden, om dingen te testen, maar het is altijd aan te raden om het eerst even te vragen 🙂 Terugsturen is natuurlijk ook een optie.
Ik wil ook wel een PC, maar heb liever een Mac. Zelfs als dat betekent dat ik geen games kan spelen, maar daar heb ik mijn consoles voor 😉
Vergeet niet dat Apple Stores ook studentenkorting geven.
Featured Places
De Sims 4 Algemene discussie
Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 3 days agoCommunity Highlights
- EA_QueenBee2 days ago
Community Manager