Middelbare School Mega Simfluencer-bijbaan
Een van mijn tiener Sims heeft als bijbaantje Simfluencer en moet als opdracht een bedrijfsplan schrijven.
Inmiddels heeft ze er al een paar geschreven en daarmee haar taken voor promotie afgerond; Ze is dus nu mega simfluencer rang drie en heeft daarmee de top van haar carrière bereikt. Vandaag moest ze voor school ook een extra thuisopdracht uitvoeren. Als jouw Sim die opdracht heeft afgerond stop je die meestal in de inventaris. Als je Sim zo'n afgeronde opdracht mee naar school neemt dan bevordert dat de punten. Gemakshalve volg ik mijn tiener niet altijd naar school (dan blijft ze tienen halen)
Bij de controle of de opdracht in de inventaris zat, zag ik drie boekwerken. Dit soort boeken zie je ook wel; eens in de inventaris als opdracht voor andere baantjes (Marine Bioloog etc.) en die kan je via de brievenbus posten om wat extra geld te verdienen. Dus ik bedacht me om het bedrijfsplan met de kwalificatie uitstekend maar eens te posten. Maar toen ik het boekwerk aanklikte vond ik de suggestie wel heel erg hilarisch. Dus ik noemde het plan maar: Beter dan dit wordt het niet!
Bravo voor de bedenkers van de teksten van de Sims! Dat mag toch ook wel eens gezegd worden.