Forum Discussion

Lopla2008's avatar
Lopla2008
New Novice
5 months ago
Solved

Missies in evenementen annuleren?

Hallo,
Ik ben bezig met het evenement De natuur roept. Een van de opdrachten voor de missie Raadsel van de grot is naar een ander dorp te reizen en daar een mysterieuze boom te onderzoeken. Ik ben naar dat dorp gereisd, maar toen ik de boom wou onderzoeken, ging mijn Sim naar het werk. En nu kan ik niet meer naar dat dorp reizen (optie niet meer beschikbaar in de gsm). Hoe kan ik deze missie nu vervullen? Kan ik op een andere manier naar dat dorp gaan? Kan ik missies overslaan of opnieuw proberen? Ik heb de game ook al afgesloten zonder opslaan, maar dat verandert niets aan de zaak.

• Normaal gezien kan je sim na het werk gewoon reizen naar de buurt. Duw de toets 'M', of selecteer 'reizen' op de GSM. Ga naar de wereld willow creek (als je daar niet bent) en selecteer een kavel de buurt 'Foundry Cove' rechts onderaan. Dan kom je in de buurt met de boom om te onderzoeken. Mijn sim heeft haar gsm niet gebruikt om te reizen maar is er zo ook geraakt.

4 Replies

• Lopla2008's avatar
    Lopla2008
    New Novice
    5 months ago

Oooh, ik had niet door dat Foundry Cove in Willow Creek lag, ik dacht dat het een aparte wereld was. Het is gelukt, hartelijk dank!

• Normaal gezien kan je sim na het werk gewoon reizen naar de buurt. Duw de toets 'M', of selecteer 'reizen' op de GSM. Ga naar de wereld willow creek (als je daar niet bent) en selecteer een kavel de buurt 'Foundry Cove' rechts onderaan. Dan kom je in de buurt met de boom om te onderzoeken. Mijn sim heeft haar gsm niet gebruikt om te reizen maar is er zo ook geraakt.

• Of ben ik nu volledig geblokkeerd voor de rest van het evenement?

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 2 days ago
434 Posts