Forum Discussion

Lotje1981's avatar
Lotje1981
New Ace
3 months ago
Solved

Mod the sims doet het niet meer. Mailadressen worden geweigerd.

Hebben sommigen doe bij mod the sims zitten ook dat je niet meer kan inloggen? Aangezien dit niet met het spel te maken heeft stel ik de vraag hier.

• later lukte het wel, maar mijn gegevens werden als ongeldig verklaard, dus het leek wel of ze mijn account geblokkeerd hadden. Ik heb nu een nieuw account aangemaakt, dus het probleem is nu opgelost.

3 Replies

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago

Vreemd. 🤔 Fijn om te horen dat je kan aanmelden, maar wel lastig dat je originele account het niet meer doet.

• later lukte het wel, maar mijn gegevens werden als ongeldig verklaard, dus het leek wel of ze mijn account geblokkeerd hadden. Ik heb nu een nieuw account aangemaakt, dus het probleem is nu opgelost.

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago

Als ik naar hun forums kijk dan zie ik dat mensen nog steeds kunnen posten en zo.  Ik zou zeggen "vraag daar", maar je moet natuurlijk inloggen om te posten...

Misschien hebben ze gewoon een tijdelijke storing.

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.428 PostsLatest Activity: 7 hours ago