Forum Discussion

spirewit101's avatar
4 years ago

Mp4 (i tunes)muziek bestanden in de Sims 4?

Hallo

Ik probeer mijn eigen i tunes  muziek naar mijn sims 4 spel te krijgen maar het lukt mij niet. Ik zie wel dat de bestanden van I tunes in Mp4 formaat zijn. Kan dat het probleem zijn? De bestanden plaats ik onder documenten/electronic arts/Custom music/pop

Ik heb ook geprobeerd dat Mp4 formaat te converteren naar mp3. Maar ook dat lukt niet. De bestanden zijn beveiligd :-(

Weet iemand wat het probleem is? En is er een oplossing voor mensen die met itunes werken? 

Groetjes

2 Replies

• Dan is het helaas niet mogelijk om je eigen muziek op die manier toe te voegen, @spirewit101.
    Ook zal het niet mogelijk zijn om de beveiliging eruit te halen zijn. Je zal de muziek vanuit een andere bron halen.

Groetjes.
  • @spirewit101 Ik gebruik Audacity om de bestanden van m4a om te zetten naar mp3. Vaak is het ook de vraag van iTunes in welk bestand je ze wilt afspelen. Mp4 is vooral een bestand met video componenten. Dus kijk even of je die binnen iTunes zelf kunt omzetten. Audacity is nog steeds een gratis programma. Kijk eens op deze pagina: https://www.audacityteam.org/download/. Zorg er wel voor dat je ook voldoende plug ins ophaalt.

Veel succes en veel plezier met spelen. 😉

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 21 minutes ago
436 Posts