Forum Discussion
gefeliciteerd maar na deze update blijft bijwerken branden ook als ik op bijwerken klik krijg ik de melding dat de bijwerking is geslaagd maar ik kan niet spelen want bijwerken blijft branden sul sul
@TDretrogamer Zou je hier willen aangeven wat en waar het precies misgaat? Heb je al geprobeerd om het spel te repareren via Origin? Klik daarvoor op de tegel van de sims in de spelbibliotheek en kies in het dropdown menu de optie repareren. Of klik op het wieltje naast de button spelen in Origin en kies voor repareren. Als dat niet lukt zou je dan hier willen aangeven met welk systeem je De Sims 4 speelt? Is dat een Windows pc, een MacOS of een console en geef dan ajb ook gelijk aan welke specificaties jouw systeem heeft. Hoe meer informatie je hier meldt, hoe beter we je kunnen helpen met oplossen.
Alvast bedankt.
- 5 years ago
ik moest gisteren sims 4 bijwerken ik klik op bijwerken ik krijg de melding dat het bijwerken is gelukt maar ik kan niet op spelen klikken omdat bijwerken blijft branden
ik heb een video daarvan
- 5 years ago@TDretrogamer highend i9 rtx 2080 16 gig mempc het is na de update gebeurd ik heb alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar niks ik heb het gerepareerd maar niks
- 5 years ago@TDretrogamer win 10