Forum Discussion

EA_Neil's avatar
EA_Neil
Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
5 years ago

[NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

Hey Simmers,

De Sims is officieel 21 jaar oud! Waar is de tijd gebleven? Wat is jullie meest dierbare herinnering aan de Sims en in welk deel was dit?

Om dit te vieren heeft het Sims team negen fantastische Sims 4 creators gevraagd hun talent met ons te delen via een livestream (link is aan het einde van de post te vinden) en kun je vanaf de update van gisteren 21 nieuwe creaties bewonderen die allemaal ontworpen zijn door jullie, de community! Super tof!

Deze zijn te vinden in beide spelgebieden met een groen icoontje dat voor een cadeautje staat en ze zijn gemarkeerd met de Special -> Verjaardagfilter.

Naast deze toevoegingen zijn er ook bepaalde fixes toegevoegd aan het spel en zal er in de toekomst gewerkt worden aan het volgende onderwerpen die al een tijdje bovenaan de waslijst staan en soms een gevoelige snaar raken:

- Huidskleuren voor de console versie van De Sims 4 (het doel is dit op te lossen in de volgende patch)
- Afro haarstijlen (hier zal over tijd meer aan gewerkt worden)

En een kleine teaser... Stapelbedden!

Jazeker, eindelijk! Deze zullen in Maart (nader informatie zal nog volgen) aan het basisspel toegevoegd worden na populair verzoek! Hier zal dus geen extra uitbreiding voor nodig zijn zodat iedereen hiervan gebruik kan maken.

Mocht je de livestream nog terug willen kijken (wel in het Engels) kun je deze tijdelijk: hier vinden! 

Voor de patch notes kun je: hier terecht! 

Sul sul,

- EA_Neil

18 Replies

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 years ago

@TDretrogamer Ik zag je video pas nadat ik al een antwoord had geschreven.

Uit je Dxdiag.txt blijkt dat er een conflict is tussen de diverse startsystemen. Het advies blijft dus om er een of meerdere uit te schakelen en uiteindelijk te kiezen voor een startprogramma. In het uiterste geval zal je moeten overwegen om Origin opnieuw te installeren. 

• TDretrogamer's avatar
    TDretrogamer
    5 years ago

het opnieuw installeren van origin heeft het probleem verholpen dank je sul sul

• EA_Neil's avatar
    EA_Neil
    Icon for EA Staff (Retired) rankEA Staff (Retired)
    5 years ago
    @TDretrogamer

Geweldig nieuws en sorry voor de late reactie! Soms heeft Origin of even een cache verfrissing nodig of een herinstallatie als hij ergens vast loopt qua data dus blij om te horen dat dit het opgelost heeft uiteindelijk.

Veel speelplezier!

Sul sul.

- EA_Neil
  • dank je ik ben ook laat met een reaktie maar dat geeft niet kom net van mn werk graag gedaan sul sul

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    5 years ago
    Je had hiervoor beter een eigen onderwerp kunnen maken, @TDretrogamer. Dit houd jouw probleem gescheiden van het dit nieuws onderwerp.
    Vermijd meerdere reacties erg snel achter elkaar plaatsen. Je kan door jouw geplaatste reactie liever bewerken, door op de 3 punten rechtsboven in te klikken en dan "Antwoord bewerken" kiezen.
    Bedenk ook dat de informatie wat je wilt plaatsen volledig is. Overzicht van je PC kan je beter door middel van een DxDiag informatie vermelden.
    Zie je soms een foutmelding, dan kan je hiervan een schermafdruk maken, opslaan als een afbeeldingsbestandstype en toevoegen als een bijlage bij je reactie.

Je kan beginnen met de cache van de Origin cliënt leeg te maken, daarmee zullen een aantal problemen worden verholpen: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
    Overige en onnodige openstaande software helemaal afsluiten en een bekabelde internetverbinding gebruiken, komen hierna aan de beurt. Dus ook je beveiligingssoftware.
    Wijzig de instellingen bij "Gebruikersaccountbeheer" en start de programma's als een Administrator. Daarnaast kan het helpen om Windows schoon laten starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135
    Laatste versie van de Origin cliënt downloaden en (schoon) installeren: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Denk er aan, dat de Origin cliënt en de spellen van Origin lokaal dienen worden geïnstalleerd.
    Ook de gegevens van de spellen van Origin dien je lokaal te bewaren.

Alsnog, fijn dat je het zelf hebt kunnen oplossen en dat ook laat weten.

Groetjes.
  • Wow speel ik al zo lang Sims? 

Na sims 1 was ik blij dat 2 uitkwam, wat kun je allemaal meer en wat vind je er allemaal, spannend. Kon op vakantie wow!

Toen kwam sims 3 en ik was helemaal happy ik kon door de stad fietsen om boodschappen te doen of winkels en/of sims bezoeken.

Oh heerlijk 's nachts naar het kerkhof om doodsvissen te vangen en allerlei spoken/geesten tegen te komen. Soms had ik een huis vol spook vrienden.

Heb heel wat vakanties doorgebracht (zogauw als het maar kon) in het buitenland. Snel een huis gebouwd waar ik kon eten en slapen om dan weer snel op onderzoek uit te gaan. Daarom is wereldavonturen is nog steeds mijn favoriet. Al die tombe's bezoeken en allerlei dingen vinden en/of opspeuren helemaal te gek. Oh en wat denk je van duiken, ik was helemaal verkocht, lekker tussen de vissies duiken, grotten onderzoeken en dan terecht komen op een verborgen eiland.

Toen kwam sims 4 het heeft even geduurd voor ik het aanschafte, maar wat een plezier is deze versie. Ik ben een bouwer van huizen etc. en ik kan hier echt mijn fantasie in kwijt. En er zijn best heel veel leuke dingen te doen in de sims 4, maar voor het avontuur ga ik nog steeds terug naar 3.

De sims 4 is een top programma voor mij om te bouwen en het is meer interactief naar andere sims toe (wat super leuk is).

Ben sims verslaafd volgens mij, maar eh.. wie niet!

Soel soel Venus4ever

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Algemene discussie

De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.Latest Activity: 3 days ago
434 Posts