Forum Discussion
5 years ago
Hallo,
Ik heb alle 3de kits gekocht (en al mee gespeeld) Nu wil ik net mijn spel starten en geeft het aan dat ik de retro kit niet heb gekocht. Terwijl ik er al mee heb gepeeld!! De enige optie wat hij geeft is dat ik opnieuw moet kopen. Ik heb het spel al geupdated en gerepareerd en hij blijft aangeven dat ik de kit nog niet heb gekocht. Wat kan ik hier nu aan doen?
- Trismagistos5 years agoHero
@xxx2212xxx je bent niet de enige. Er zijn meer spelers die hier last van hebben en er is volgens mij ook al een bug rapport van gemaakt.
Die zoek ik even voor je op zodat je daarbij kunt aansluiten en dan kijk ik gelijk of er ook al oplossingen voor zijn.
Alvast bedankt voor je geduld.
- EA_Neil5 years ago
EA Staff (Retired)
Hey @xxx2212xxx,
Dit is inderdaad iets waar we van op de hoogte zijn en graag voor je oplossen als dit probleem zichzelf nog niet opgelost heeft sinds. Je zult hiervoor wel even contact met onze helpdesk moeten opzoeken via of de chat of via social media (Twitter/Facebook) en dan helpen we je graag met het opnieuw plaatsen van de kit als we de betaling kunnen zien zodat je hem weer bezit. Uiteraard hoef je hier niet nogmaals voor te betalen!
Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.
Dit is hoe je een chat start:
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat
- EA_Neil