Forum Discussion

Trismagistos's avatar
6 years ago
Solved

nieuw accessoire pakket

Een nieuw accessoire pakket komt eraan!

Wie heeft er interesse in de nieuwe uitdaging met een nieuw pakket? Het lijkt mij een fantastisch nieuwe spelmogelijkheid met heel leuke verrassingen. Ik ben benieuwd heel wie deze uitdagingen ook wil aangaan. Kijk snel op: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/packs/stuff-packs 

• @EA_Jason Ach ja, mijn mansions bouw ik meestal op de grootste kavels 64x64 of 50x50. In een enkel geval ook wel kleiner maar dat alleen als ik de andere kavels al heb gebruikt. Dus voor mij is het nieuwe pakket een hele uitdaging. Bovendien waar moet ik met al mijn miljoenen simoleons naartoe?

4 Replies

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    6 years ago
    @EA_Jason Ach ja, mijn mansions bouw ik meestal op de grootste kavels 64x64 of 50x50. In een enkel geval ook wel kleiner maar dat alleen als ik de andere kavels al heb gebruikt. Dus voor mij is het nieuwe pakket een hele uitdaging. Bovendien waar moet ik met al mijn miljoenen simoleons naartoe?
  • EA_Jason's avatar
    EA_Jason
    Icon for EA SPORTS FC™ Team rankEA SPORTS FC™ Team
    6 years ago

Ach, die kan je altijd nog voor grotere projecten gebruiken 😉

Ik houd wel van tiny houses, Japanse appartementen, containerwoningen, studio appartementen, misschien een idee om teen flatgebouw te maken met allemaal kleine studio's en appartementen?

About De Sims 4 Algemene discussie

Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.417 PostsLatest Activity: 3 months ago